Celica rules! Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Når jeg får kjørt litt med golfen så stopper den og da må jeg ut å nappe av coil ledningen og sette den på jord også må jeg bevege på kontakten til tenningsmodulen til jeg får gnist igjen også starter den og da går den en stund til den stopper og da må jeg gjøre det samme igjen:S hva er feil da? må jeg bytte tenningsmodul?? Gjelder en 2'r golf 1.3l! Takker for svar!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Det kan ikke være irr på kontakten til tenningsmodulen? Har du prøvd å rense kontaktstykket skikkelig? Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agir25 Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Når jeg får kjørt litt med golfen så stopper den og da må jeg ut å nappe av coil ledningen og sette den på jord også må jeg bevege på kontakten til tenningsmodulen til jeg får gnist igjen også starter den og da går den en stund til den stopper og da må jeg gjøre det samme igjen:S hva er feil da? må jeg bytte tenningsmodul?? Gjelder en 2'r golf 1.3l! Takker for svar!:D Enten feil i hallgiveren i fordeleren eller feil i tenningsmodul. Blir ofte et brudd der når bilen har gått en stund pga. varme.Helt vanlig problem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caterpillar Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 sikkrings box, tenningsbryter, å hallgiver i fordeler kan være gåen, bytt allt det der,så ska du se.bilen er i orden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg