Dr_S Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Noen som vet mer om dette? Hørte det her om dagen, at de planlegger oppstart nå i 2007. De trengte visst endel folk når sommerdekk sesongen begynte. Visstnok på Pindsle. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Vet det har vært en del forvirring rundt dekkbaronen (sharif) og dekkbaron1 (som er noen andre karer), disse blir ofte forvekslet.. Dekkbaron1 holder til i sandefjord området.. Det kan være disse du har hørt om? Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Vet det har vært en del forvirring rundt dekkbaronen (sharif) og dekkbaron1 (som er noen andre karer), disse blir ofte forvekslet.. Dekkbaron1 holder til i sandefjord området.. Det kan være disse du har hørt om? Dekkbaron1 holder vell til i Ålesund? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emondi Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Dekkbaronen1 holder til i Ålesund. Dekkbaron1 AS Fremmerholen, 6018 Ålesund TLF: 400 03 480 HAHA. Sharif starter ikke noen plass. Hanholder seg til skedsmo:) Siter 1995 Toyota Supra(singel turbo) 2007 Toyota Landcruiser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Stemmer stemmer.. Min geografi er ikke helt stødig.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Jeg snakket med noen karer som hadde fått jobb der..de sa iaf det var Sharif Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 jeg har hørt han skulle åpne i Tønsberg jeg, en som jobbet på e18/ avd horten skulle visst bli daglig leder eller no... Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 jeg har hørt han skulle åpne i Tønsberg jeg, en som jobbet på e18/ avd horten skulle visst bli daglig leder eller no... Han som drev E18 avdeling Horten har startet opp for seg selv, men han har vell fått tilbud om å drive for Sharif ja tenker jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Ser ut som han skal utvide litt da.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 fadern meg på tide....Da går det kanskje ann å få litt service etterhvert også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossieman Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 driter i den sure sjappa hans jg... Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Nye lokalene til sharif er faktisk fine, og det er del fler kundeveileder der en det var på gamle stedet.. Prisene er ikke så værst heller.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emondi Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Det er bare oppspinn, Sharif starter ikke noe plass, har nok og gjøre der han er han...:) Tønsberg skulle gutta ha starta nå i 2 år..... Så nå terroriserer de noen i sandefjord med at de skal starte der, han skulle også starte i trondheim... Folk går rett på:) Siter 1995 Toyota Supra(singel turbo) 2007 Toyota Landcruiser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fre_D Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Merkelig at vi på E18 motorsenter ikke har hørt noe om det synes nå jeg :uhhmmwhat?: Siter Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda* Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svend louis Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 når skal di lære seg å ta telefonen der borte da forbanna vimser som jobber der hos shariff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg