_DuDe| Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Jeg har mulighet til å bytte til meg en 740 GLE 85 med b230e motor... å der har jeg et spørsmål.... han som har den sa at cluthen pluteslig sluttet å funke.... oxo var jeg nå å kjente på den å pedalen virket greit, men fikk ikke starta den fordi det ikke var strøm.... Noen som har en formening om hva som er galt med cluthen??? Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 utslitt lamell? defekt trykkplate? vanskelig å si uten å ha bil og verktøy foran seg... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=VoLvO=-740=Tic=- Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 wire cluct eller hydr ? viss der er hydraulisk kan det bare være å lufte :) Siter Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst Volvo V70 AWD R 99mod vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 er uansett piece of kake og bytte clutch og clutchwire om du har skrudd volvo før:) 90% sikker på at du har wire-clutch. Men, om jeg skal gjette hva som er feil, så ville jeg satse på clutchwire eller faktisk utløserlageret/armen. Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 hvis pedalen oppleves som "riktig", er vel det du nevner i orden? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard F Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Oljelekkasje fra motoren ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 jeg skal opp å se på den etterpå så da skal jeg se nermere på det.... det hadde blitt brå slutt på cluth så jeg har en misstanke på at det er utløser armen jeg.. hehe... kan vel skje noe der ved grise-kjøring.. hehe.... Uansett hva det er så gjør jeg det ihvertfall selv siden jeg har vært mekaniker på lastebiler før...:) Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg