Gå til innhold

Hva stemmer folk i år?

Ranger emnet


CREX

Anbefalte innlegg

  • Svar 89
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Om FRP vinner valget vil det bli inngått ett "legislat" ( usikker på om det er riktig ord) om at det vil bli plassert ut fotobokser på alle ulykkesstrekninger , detta er greit, men jeg har på følelsen av at dem stopper ikke der, FRP er IMOT bilen, er ikke det riktig?

 

du ser i feil rettning nå ja, se heller lenger til venstre. der er det ett parti som kalles SV. de står for akkurat det du sier nå. helst vil de forby biler med forbrennings motor. men med de straffene som FRP vil innføre så skal du ikke se bort i fra at det blir så mye mer annerledes utenom at du får beholde bilen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LA ULVEN LEVE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Synes igrunn vi har det ok som vi har det nå. Mennesket har mange svakheter, en av dem er at vi alltid higer etter noe bedre.

 

Tør ikke å gamble på at vi kan få det så mye bedre enn vi har det pr dags dato. Stemmer nok noe i retning Venstre. Litt nytt, ikke veldig radikalt :)

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LA ULVEN LEVE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Synes igrunn vi har det ok som vi har det nå. Mennesket har mange svakheter, en av dem er at vi alltid higer etter noe bedre.

 

Tør ikke å gamble på at vi kan få det så mye bedre enn vi har det pr dags dato. Stemmer nok noe i retning Venstre. Litt nytt, ikke veldig radikalt :)

 

selvsagt:)

 

her fjernet du all min tvil i hvertfall, doktrinert til over ørene:) men men..

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må alltid jage etter noe bedre, men relativt sett vil jeg si vi har det ganske så bra i Norge. Men hva vet jeg, jeg har jo aldri vært utenfor Norges landegrenser...

Endret av eiriksmil

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må alltid jage etter noe bedre, men relativt sett vil jeg si vi har det ganske så bra i Norge. Men hva vet jeg, jeg har jo aldri vært utenfor Norges landegrenser...

 

hvordan er det på kypros? hvilke partier regjerer osv?

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunn fornuft kalles det :)

 

jeg skal ikke si høyt hva jeg mener om det.. men du kan trøste deg med at flertallet i Norge lar seg lure like mye..:pimp ..

 

Hvorfor ikke drite i å stemme når man ikke skjønner noe av dette?

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal ikke si høyt hva jeg mener om det.. men du kan trøste deg med at flertallet i Norge lar seg lure like mye..:pimp ..

 

Hvorfor ikke drite i å stemme når man ikke skjønner noe av dette?

 

Ja, hvorfor driter du ikke bare i det?

 

Jeg vil si at de virkelige tardsene er de som tror at FRP gjør Norge bedre på noensomhelst måte.imstupid

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvorfor driter du ikke bare i det?

 

Jeg vil si at de virkelige tardsene er de som tror at FRP gjør Norge bedre på noensomhelst måte.imstupid

 

 

hehe, jeg har gitt opp politikken i Norge.. når befolkningen lar seg doktrinere.. men men, nok om det.

 

 

88 løftebrudd er vel ikke så ille i følge sånne som deg heller, sier kanskje Erik Solheim deg noe i sammen med Sri Lanka? Skal jeg nevne aksjetapet? hva men Røkke-saken?:idea:

 

Du er vel en av de som mener Norge er beste landet å bo i også du så..:tannløs:

 

Nå er jeg overhode ikke en som stemmer FRP, bare for å ha det sagt. Men de er et LITE steg foran rødgrønt faktisk.. men ikke nok til at jeg tar dem seriøst, de kunne begynt med å fjerne disse lokalpolitikerne som ødelegger for partiet med sinnsyke meninger, skaffe seg en GOD partileder.. så hadde de vært mye bedre rustet til valgkampen, nå blir de ikke tatt seriøst av alle..

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, jeg har gitt opp politikken i Norge.. når befolkningen lar seg doktrinere.. men men, nok om det.

 

 

88 løftebrudd er vel ikke så ille i følge sånne som deg heller, sier kanskje Erik Solheim deg noe i sammen med Sri Lanka? Skal jeg nevne aksjetapet? hva men Røkke-saken?:idea:

 

Du er vel en av de som mener Norge er beste landet å bo i også du så..:tannløs:

 

Nå er jeg overhode ikke en som stemmer FRP, bare for å ha det sagt. Men de er et LITE steg foran rødgrønt faktisk.. men ikke nok til at jeg tar dem seriøst, de kunne begynt med å fjerne disse lokalpolitikerne som ødelegger for partiet med sinnsyke meninger, skaffe seg en GOD partileder.. så hadde de vært mye bedre rustet til valgkampen, nå blir de ikke tatt seriøst av alle..

 

Kanskje du bare burde flytte? Hvis Norge suger mener jeg.. Finnes sikkert bedre land.. Skal vi se...

 

Hmm..

 

Kan du hjelpe meg å ramse opp? :tannløs:

 

 

Må bare tilføye at jeg ikke akkurat er veldig politisk engasjert. Vet det er superteit, jeg er vel bare veldig umoden :)

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du bare burde flytte? Hvis Norge suger mener jeg.. Finnes sikkert bedre land.. Skal vi se...

 

Hmm..

 

Kan du hjelpe meg å ramse opp? :tannløs:

 

Hehe, hva trur du jeg har planer om da?! men når man ikke har økonomi til det enda og det at der er mye som må planlegges, så er det ikke lett akkurat.

 

Tyskland og Sverige er to alternativer, i tillegg til LITT USA.. har merket litt hvordan det er i de to første landene i hvertfall. Som de fleste vet er det vanskelig når man ikke kjenner noen der, skal etablere seg og skaffe seg jobb. Dette hindrer nok mange i å utføre det.

 

Tyskland er hovedsaklig det landet jeg tenker mest på. Da jeg kan språket sånn ganske greit og har bodd der nede periodevis + hatt fordypning i dette på vgs, f.eks politikken der nede.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aiai.. Tyskland.. For bilinteresserte er Tyskland litt som Tusenfryd :D

 

Nå har jeg knapt styrings på politikken her, politikken i Tyskland vet jeg nada om. Kanskje et fint land å utvandre til?

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aiai.. Tyskland.. For bilinteresserte er Tyskland litt som Tusenfryd :D

 

Nå har jeg knapt styrings på politikken her, politikken i Tyskland vet jeg nada om. Kanskje et fint land å utvandre til?

 

Hehe, ja, det er et sikkert det for en som har vært tyskerfrelst siden en kunne gå i hvertfall..hehe. Men problemet er når man har rotfeste i hjemlandet, så er det ikke bare å dra over..

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår