Gå til innhold

Phoenix Gold ZPA 0.3 og Cerwin Vega Stroker 15 D t.s eller byttes.. BILLIGT!:)

Ranger emnet


ztinaldoz

Anbefalte innlegg

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det er løsnet pittelitt der ja, men snakka med onkel så har veeeldig god peiling på dette, å ha sa at du kunn ta litt trelim på fingeren å berre stryke det over, å det er fikset:) d kan eg forsåvit gjøre før salg:)
Trelim?? Har drevet å rekonet en del elementer da jeg jobba hos Bilradio Service i Trondheim, og der ble det ikke brukt mye trelim for å si det slik. Da anbefaler jeg heller 2 komponentlim, som f.eks aralditt aka analdritt..;)

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det seriøst ingen som er interessert i dette anlegget? eller hva er det.. hvis vi ser bort fra pris, så kom med bud??

-91 Honda Accord 2.2i 16v 150 hk

--------------------------------------------

Regionsleder Vestlandet, Club Honda Norway

Honda entusiaster, nye som gamle - Foren dere! Bli medlem i Club Honda Norge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det seriøst ingen som er interessert i dette anlegget? eller hva er det.. hvis vi ser bort fra pris, så kom med bud??

 

hmmm.... inntrisert i en cadence monoblokk på 1800watt rms i 1ohm i bytte mot hele anlegget ditt pluss eventuelt et lite mellomlegg fra min side.

99 Bmw e46 (sommervogna:P)

99 Passat 1,9 tdi syncro (bruks)

95 Passat 1,9 tdi (bruks)

69 Volvo b59-60 (partybussn) mulig selges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fått høre at 0.3 passer utmerket til frontsett å forsterker i hattehylla!! det som er så fint...!!:) gjør seg med samme merke over alt:) hadde tenkt meg ein pris på 25-3000:)

-91 Honda Accord 2.2i 16v 150 hk

--------------------------------------------

Regionsleder Vestlandet, Club Honda Norway

Honda entusiaster, nye som gamle - Foren dere! Bli medlem i Club Honda Norge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår