Gå til innhold

Da har jeg handlet 850

Ranger emnet


240Rallye

Anbefalte innlegg

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for det:) Kommer mer bilder etterhvert her ja. Ikke hatt den så lenge ennå;)

 

I steden for å kjøpe ny grill, så kan du lakkere den originale sort (Utenom emblemet)

blir kulest syntes jeg! Ellers så er det kult hvis du kjøper en xc grill uten emblem, og fester på¨originalemblemet på den!

-1994 Volvo 850 T5 290 hk

-1993 Mitsubishi Galant 1.8 16v

-1988 Honda Crx

-Volvo 440 1.7

-Audi S4 4.2 Quattro (Broder`n)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er bare noen klips og noe gummugreier som beskytter lakken..

 

+ at det ser ut som det er hol i bagasjelokket for å få strøm fram til bremselyset..

 

er ikke 100% sikker på det, men ser ut som det på min. Der er det montert fra fabrikk..

 

Er egentlig ikke hull i bagasjelokk til vinge orgianlt, men jeg har det fordi jeg fikk tak i en vinge som var pen som skulle kastes fordi bremselednigen hadde røket... da bare borra jeg et hull på midten, måla å sånn først selvfølgelig, og døtta den gjennom der.... Bremseledningen går egentlig ut på siden....

Måtte lage nye "fester" til vingen å da, fordi di begynte å bli rustne... På bildet ser der forøvring hullet orginale bremseledning kom ut

 

DSC00346.jpg

 

P.S . Grattis med fin bil:D 240Ralley

\\ xVolvo 240 Gl

\\ xMazda 323 (jordebil:P)

\\ Volvo 850

\\ Renault Kangoo(firmabil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Oki, grillene på bcb er stygge syns jeg, så da lar jeg den være original. Heller få tak i farge emblem til original grillen. Får høre med fattern åssen det er med disse grillene..

 

Du får kjøpt sånn erstatningsgrill til 850 som e kliss lik xc grillen

-92`volvo 240gl b230f (grombilen)

-91`volvo 940gl b230fx (alt utstyr)

-93`volvo 240gl b230f (delebil og vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Da har jeg handlet nye felger å dekk. Hadde egentlig tenkt på ASA racing felger, men orka ikke svenske tur så da bestilte jeg via fattern. Dere ser vel selv åssen felger det er, usikker på navnet på dem. Er replica.

Uansett, er 8"x18" med 225/40-18" Nokian Z dekk.

Ble egentlig fornøyd med resultatet. Burde bli senket mer men, er kun bruksbilen min så vil ikke gjøre for mye.

 

850t5.jpg

Volvo S60 2.0l Turbo

Volvo 940 GL

Volvo 240 GLT

Volvo 242 Turbo

x Volvo 850 T5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...
  • 1 month later...
hehehehehehehehe!

prisen va i det meste laget for mæg....:P

 

Regnet med det;) Hadde jeg hatt ekstra felger kunne jeg sikkert solgt dem, men har det settet til sommern så da beholder jeg dem;) Er ikke så dyre å kjøpe nye uansett :) Billigste 18" jeg fant som var pene;)

Volvo S60 2.0l Turbo

Volvo 940 GL

Volvo 240 GLT

Volvo 242 Turbo

x Volvo 850 T5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår