janivar Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 har en 740 tic som jeg nå har byttet motor i,til en b230ft med 531 topp.har satt alt over av svinghjul og innsug fra et.den vil ikke starte,tenner litt noen ganger.men lurer på hvor den lille tappen på svinghjulet til føleren om den skal stå opp når sylinder/stempel 1 er på topp,er det riktig?noen forslag? mvh jan i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=VoLvO=-740=Tic=- Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Tappen på svinghjulet skal stå mitt i starter huller,når stempel 1 er på topp. å da skal rotor peke på syl 1. Siter Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst Volvo V70 AWD R 99mod vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janivar Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 jeg satt tappen på svinghjulet rett opp når sylinder 1 er var på topp.men da er det ikke rart jeg får startet da eller?takk for svar mvh jan i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=VoLvO=-740=Tic=- Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 jeg satt tappen på svinghjulet rett opp når sylinder 1 er var på topp.men da er det ikke rart jeg får startet da eller?takk for svarmvh jan i. hadde gjort samme feiln på min :) startet..men hostet å harsket bare:) flytt svinghjulet du:) Siter Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst Volvo V70 AWD R 99mod vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janivar Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 tusen takk.da får jrg gjøre det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg