Gå til innhold

Hvor lite har du fått bilen din til å bruke på mila?Bedre enn meg? 0,63 land. 0,87by!

Ranger emnet


0R-SPORT

Anbefalte innlegg

bilen min har eg hatt nede i 0,66 på en svensk motorvei en plass (22mil)

 

har og kjørt 0.78 med en snittfart på 97 over 12mil på vestlandsvega i drittver..

 

om den skal bruke over en liter er et bare småkjøring til og fra jobb og butikk som gjelder. tror ikke den går over en liter på landeveien.

 

Hva slags byer og landeveier er det dere kjører i/på egentlig?

 

0,66 oppnådde jeg på motorveien mellom norge og stocholm (E20?)

 

0,78 hadde jeg på strekningen Førde-Sogndal på Rv5/E39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

volvo e kjendt førr å bruke mer bensin å gå dårligare en andre merke:P å de jer no dei me egentli so:P men innsprutane eno ikkje so galne då;)

 

jaha..? volvo sine motorer er vel egentlig temmelig "friske" om de er stillt in slik de skal, og med rette kammen(orginal volvo) så er de ikke jnoe værre enn andre fra si tid..

 

fremdeles femi å bruke lite bensin!!! (hoho

Lenke til kommentar
Del på andre sider

volvo e kjendt førr å bruke mer bensin å gå dårligare en andre merke:P å de jer no dei me egentli so:P men innsprutane eno ikkje so galne då;)

 

Fortsett på bær turen din du :)

Du må huske sammenligne vekt å effekt,, med di andre bilene du tenker på

Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst

Volvo V70 AWD R 99mod vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke si at 0.6 er over gjeonsnitte til en vanlig bil da :S er nok mange biler som kan vere verre enn volvo.. du tenke på at det er gamle biler vi prater om da.. og kanike si de går dårlig vi har da hatt en valig b21a motor i min og klarer fint og jøre reva flere nyere biler og andre merker! så det der er bare rein BULLSHIT! volvo motorene er da ikke noe dårligere enn andre motorer.. de er sterke som faen! og enda bilene er så tunge som de er presterer de bedre enn mange kebabbtraller enda!

kjør med vett, ligg bredt!

Audi 100 (1988)

x Volvo 240GL (1987mod)

x Volvo 240GL (1986mod)

x Volvo 245DL (1980mod) R.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaadajada...volvo motorane e sterke osv! eg har en celica 2.0 gt 16w twin cam me 156 hk! går GODT å bruka lite bensin...kjøre LETT i frå 740 turbo!! å bruka 3 gonga mindre bensin!! dei so kann å bygge spreke motora so bruka lite bensin å e pålitlige e JAPS!! ferdi me de!! dei so sei i mot ditte hekkje vår bort i monge bil type!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er enig med deg der finn japsene er flinke til og lage spreke motorer som bruker lite drivstoff, men er ikke bare japse biler jeg så på. du har tyske,franske.. osv.. er mange som ikke kan måle seg med svenskene! greit nok at riskokern din kansje drar 740,men jeg at du ikke drar den så lett som du sier.. for jeg har nemlig sitti på med en sånn celica og jeg kan ikke si jeg var serlig inponert.. skal ikke det liksom vere en sports bil.. er noe av det slappeste jeg har vert borti assa.. så at du drar en 740 lett det har jeg min store tvil på!

kjør med vett, ligg bredt!

Audi 100 (1988)

x Volvo 240GL (1987mod)

x Volvo 240GL (1986mod)

x Volvo 245DL (1980mod) R.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår