Gå til innhold

Honda Civic til 45.000kr?


ole12

Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Var på finn.no å skikket etter biler.

Kom over denne bilen her:

 

http://finn.no/finn/car/object?finnkode=9101625&sid=1aEBTeC2l019444&pos=223&tot=null

 

jeg har ikke så mye peiling på biler, spesielt ikke Honda.

 

Så er det noe i veien med denne her?

Er det noe jeg bør være oppmerksom på honda civicer?

Jeg trenger bil fort som svint og bor da i stavanger.

Jeg synes den var stilig og rå, og jeg har ikke tid å penger til å style bil fra bunn av.

Derfor er jeg på utkikk etter en stylet bil.

 

Mvh

Ole Morten Skogen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som gasser ja... Trodde først det var en D13 motor jeg, men det står 1,5 i annonsen... (trodde ikke det fantes 1,5 med gasser i 93...) Ser ut til å være en simpel utgave i allefall, med sveiveruter og greier...

Kjøp heller en LSi. Den har en del utstyr, samt injection.;)

Dama kjøpte en 93 LSi med 78k på telleren for 50k for over ett år siden.

Finnes mye bra hvis du leter.

Mange som har kjøpt pus i pose pga. styling+++ etter div feil og mangler er blitt oppdaget sier de: Jammen den var jo så tøff....

Hjelper lite det... Men er jo fullt mulig at denne bilen er bra da, for all del...

Men se på bilen live, og sjekk litt rundt ellers på markedet. Synes ikke denne var rasende billig heller...

Vær skeptisk når du skal kjøpe bruktbil...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en Honda Civic DX.

 

Men vis jeg kjøper en org. civic og hiver på styling,felger,anlegg så blir jo det en del penger da.

 

Men jeg var litt skeptisk jeg og. Har mer lyst på en LSI som har sentrallås El.vinduer og speil:S

 

Men som sakt så har jeg ikke tid,plass og penger til å gjøre det selv.

Fordi jeg er en gutt som har netopp får billappen og et på utkikk etter noe tøft og stiligt, og med et bra anlegg.

 

men setter også pris på en bil me bra motor masse hest og god lyd.

Kan også nevne at dette blir min første bil.

Kommer nok ikke til å ha den altfor lenge tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde begynnt med en orginal bil. sinsykt lite bil for pengene.

 

jeg hadde ikke kikket to ganger på bilen, ingen av delene er lette og selge og alt må jo vekk for at det ikke skal se grusomt ut. hadde jeg fått med orginal delene så kunne jeg kanskje gitt 15000 for den.

 

se etter rust i hjulbuene bak. mulig de har klart og skjule litt når de satte på all glassfiberen.

 

hvis du ikke skal ha den lenge så kommer du bare til å tape penger, det kommer du uansett til å gjøre hvis du kjøper den fo 45000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke spes dyre på en e30... på nye tyskere er det dyrt ja men er en myte at det er dyrt på gamle...solgte nettopp en e36 325 som jeg bytta radiator på rett før jeg solgte...koste meg 2200 for helt ny radiator og jobben å bytte den... hadde da 25% men er veldig billig likevel...

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor BMW er dyrt og fikse, er pga. de skal ikke fikses ;)

 

Det er jeg enig i. De skal kjørest på dynga, når det blir feil med de:roll: Neida, bare køda.

 

Ville ikke ha vudert den civicen, for 45k. Man får mye mere bil for 45k en den bilen.

 

Ser at det står at den har 90hk, noe som jeg syns virker rart. Er det ikke 75hk i den motoren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg enig i. De skal kjørest på dynga, når det blir feil med de:roll: Neida, bare køda.

 

Ville ikke ha vudert den civicen, for 45k. Man får mye mere bil for 45k en den bilen.

 

Ser at det står at den har 90hk, noe som jeg syns virker rart. Er det ikke 75hk i den motoren?

 

Er vel 91hk i den, selv D14a1 har 90hk, dog med dobble gassere i motsetning til D15B3 som har enkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår