OVS72 Skrevet September 24, 2010 Rapporter Share Skrevet September 24, 2010 Prøvde med ampermeter til å montere i bil men merket at ladinga ble dårligere så nå bruker jeg heller et voltmeter og ser hvordan spenninga varierer. Når jeg resturerer Dodgen skal jeg koble vekk det orginale ampermeteret og se om ikke den lader bedre etterpå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet September 24, 2010 Rapporter Share Skrevet September 24, 2010 Jeg mener å huske å ha hørt det før i verden at slike amperemetere i bil er noen jævla strømtyver enten pga selve klokka som nevnt her eller pga at all strømmen til bilen må gå via den, altså mange meter kabel med tap i. Akkurat som med svake hovedlys, intet rele og mange meter kabel via brytern i dashen. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg