pahf Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 i går gikk bremsene min til helvete i en nedoverbakke. Tror det er ene slangen som er lekk og må skiftes. så for å unngå flere sånne situasjoner. hvordan skifter jeg slanger,? har hørt noe om lufting og slikt ? ,men er ikke helt sikker. noen som kan gi meg en fin forklaring på dette.? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 haynes rep bok..ca 200 og hjelper deg med det meste av rep på hitlerkassa di..:) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tiny_one Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 Du får alt du trenger av deler på Biltema, funker, og koster ikke all verden. Bremselufter'n dems funker faktisk..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 også må man lufte i en spesiell rekkefølge med trykk på tanken? Måtte hvertfal jeg på corradoen. Først venstre foran så høyre så samtidig bak. Men jeg vet ikke om det er på grunn av abs eller noe annet? Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet September 13, 2003 Rapporter Share Skrevet September 13, 2003 Originally posted by Corrado16v også må man lufte i en spesiell rekkefølge med trykk på tanken? Måtte hvertfal jeg på corradoen. Først venstre foran så høyre så samtidig bak. Men jeg vet ikke om det er på grunn av abs eller noe annet? Er vel bare pga lengden på bremserørene og sånt at det anbefales, er vel ikke noe must å gjøre det i den rekkefølgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg