heineoen Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Hei! Lurer litt på om jeg skal montere tåkelys på min bil... Så litt på disse: http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=ACNS21C&vg=8798&vgpath=Varekategorier/1400/8798 Så er spørsmåla, er dem så små at dem passer inn i grillen? Kan man koble det sammen selv? Ser det allerede er noen kabler der nede, men er det til tåkelys? (Bildet er tatt på passasjersiden av radiatoren) Siter HeInE's BlackMafia HeInE's Neon -> Til salgs! <- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
culsmog Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 bare å måle.. har vell tåkelysbryteren i bilen? er vell bare cs utgaven som har orginale tåkelys i norge.. men i verste fall e det jo bae å ta en tur på bilxtra eller noe i den dur å kjøpe ledningsnett å lage til selv Siter Mine biler: Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal) Chrysler Neon 1995 (amcarneon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Har jo tåkelysbryter :), men de er jo koblet på baklyktene og det kan jo ikke være koblet sammen...? Noen som har ettermontert tåkelys på sin Neon? Siter HeInE's BlackMafia HeInE's Neon -> Til salgs! <- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lefsus Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Står at dimmen er 65 x 35 x 65 mm, så er jo bare og måle det? Også se om det er noe egnet sted og feste de på. Men tåkelys og 1000 meters lys er vell kanskje 2 forskjellige ting? Syns 1000meters lys høres tøft ut jeg, men er vell kanskje mye større de lampene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Tror det er krav om at 1000metere skal monteres høyereoppe? Noe jeg personelig mener ikke blir fint! Siter HeInE's BlackMafia HeInE's Neon -> Til salgs! <- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lefsus Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 hehe nei, syns ikke de tåkelysa ble fine heller jeg da. Ville gjemt de litt mere inni fangeren for og si det sånn. Eller hva mener du? Ikke det at jeg vet hvordan det ville blitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Hehe! Så ikke ut som alt hang helt i vater helller! Men synes sånn som xvixvi her på forumet har det er ganske nice! :) Siter HeInE's BlackMafia HeInE's Neon -> Til salgs! <- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lefsus Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Det kan jeg si meg enig i. De var fine=) De andre så det jo ut som var festa med dobbel sidig teip. For de her er jo festet litt mere inni fangeren også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Tror det er krav om at 1000metere skal monteres høyereoppe?Noe jeg personelig mener ikke blir fint! Håper virkelig ikke att du setter på 1000 metere på Bilen:hvaskjera det kler virkelig ikke en Neon:) Det er hva jeg mener i allefall:) Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XVIXVI Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Som nevnt på PM til heineoen så er mine tåkelys ikke noe spesielt som er beregnet på neon, men det er noen som passer veldig bra å som er enkle å montere. Til andre som er intereserte så er de kjøpt på biltema for ca 400kr. http://www.biltema.no/products/product.asp?iSecId=456&iItemId=76490 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
airone Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Som nevnt på PM til heineoen så er mine tåkelys ikke noe spesielt som er beregnet på neon, men det er noen som passer veldig bra å som er enkle å montere. Til andre som er intereserte så er de kjøpt på biltema for ca 400kr. http://www.biltema.no/products/product.asp?iSecId=456&iItemId=76490 Har de tilsvarende som 1000m? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XVIXVI Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Har de tilsvarende som 1000m? Ja der er noen som ligner veldig men som er 1000m. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet April 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Nå er alt koblet på! :) Eneste jeg lurer på er hvor jeg skal koble + til styrestrømmen? Skulle hatt det slik at når jeg dyttet inn hovedbrytern til orginallyktene i "off" posisjon så skal det ikke komme strøm til tåkelyset... Forslag? Siter HeInE's BlackMafia HeInE's Neon -> Til salgs! <- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice3d Skrevet April 27, 2007 Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 Du kan jo koble styrestrømmen på +kabelen til det lyset du vil den skal lyse samtidig med. Da kan du jo enkelt velge om du vil bruke det sammen med parklys eller fjernlys, eller noe anna. Siter Go your own way! 87 Pontiac Firebird Trans Am 91 Chrysler Saratoga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg