Grande Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Bilen er en 2000 mod 1,8T. Kan noen forklare hvordan jeg får ut den nedre festebolten til dynamoen? Som det er nå så butter den i kjølevifta. Mulig vifta kan flyttes fremover uten å ta av radiatoren? Om ikke, så kutter jeg bolten og monterer en ny den motsatte veien. Hadde vært kjempebra med noen erfaringstips her:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grande Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Bilen er en 2000 mod 1,8T. Kan noen forklare hvordan jeg får ut den nedre festebolten til dynamoen? Som det er nå så butter den i kjølevifta. Mulig vifta kan flyttes fremover uten å ta av radiatoren? Om ikke, så kutter jeg bolten og monterer en ny den motsatte veien. Hadde vært kjempebra med noen erfaringstips her:) Saken er løst! Fant svaret på et annet forum. Løsne en Unbrako mutter i motsatt ende av viftens akse, og trekk fiften frem. PS. Den skruen er omtrent umulig å se om du ikke vet om den :win Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg