Gringo Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 Ser meg pent nødt til å selge 80 Quattro`n min av økonomiske årsaker, jeg har rett og slett ikke råd til å bygge den nå. 1983 Audi 80 Quattro 2.2 ( 10V 136Hk? ) Femmer motor. 5 trinns gearkasse 250.000 Km Sperre på bakdiff og fordelingskasse Vinter og sommer dekk, men kun ett felg sett Hengerfeste Prosjekt bil ( rust i kanaler og endel elektrisk arbeid ) Nye hjullagre bak. Rød/Brun Har desverre ikke kamera for tide så det blir ingen bilder nå. Prisantydning 17.000.- ink reg ( bilen har skilter ) gringo_no1@hotmail.com eller 90530030 for mer info. Siter Instant maniac - just add wheels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gringo Skrevet September 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Bump :rolleyes: Siter Instant maniac - just add wheels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Originally posted by Gringo Bump :rolleyes: Har du solgt bilen? Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gringo Skrevet September 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Originally posted by Hersker Hans Har du solgt bilen? Hehe, jeg hadde vil ikke "bumpet" da :) Siter Instant maniac - just add wheels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Jeg er egentlig på utkikk etter 90Q, men 80Q er jo ikke så langt fra... Hva er egentlig forskjellen på de 2 bilene? Kan du fortelle meg litt mer om bilen? Dama skal kanskje kjøpe seg en hest til, og da skal jeg ha en bil til... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidlund Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 forskjellen på 80/90 på den tiden der er vel bare motor. 90'ene hadde 5'er motor. så viss det er 80q som skal selges her blir det vel litt jobb å sette i 5'er motoren. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gringo Skrevet September 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Originally posted by vidlund forskjellen på 80/90 på den tiden der er vel bare motor. 90'ene hadde 5'er motor. så viss det er 80q som skal selges her blir det vel litt jobb å sette i 5'er motoren. LESE så SKRIVE. Det sitter en Audi femmer i denne ;) Vel det er ikke så mye å fortelle om bilen. Den er ikke spes vakker. Den har USA lamper forran som må bort, orginale ligger i bagasjerommet. Det elektriske bør sjekkes og gåes over. Det er endel kabelsko etc som bør byttes/fjernes i forbindelse med lys. Foringer i venstre bærearm bør byttes, nye følger med. Hjullagre bak er skiftet for 14 dager siden ca. Bilen er helt grei å kjøre. Jeg får desverre ikke tatt noen bilder. Den står på Stabekk i Bærum for de som vil ta en titt. Primært tror jeg ikke det er stort annet enn kanalene og lysene som må fikses for å få EU ok, men uten nåla i veggen så er ikke det så lett. Kjerra må bort og jeg kan gå noe ned i pris. Kom med vettuge bud. Siter Instant maniac - just add wheels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lord Gryphon Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Noen som vet hvor mye det evt. ville komme på for å få sveisa de kanalene??? Siter Bx 16V (87') Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Ååååå, nå skulle man hatt litt cash....... tar du sjekk??? ;) Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gringo Skrevet September 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 SOLGT Siter Instant maniac - just add wheels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeVen Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Originally posted by vidlund forskjellen på 80/90 på den tiden der er vel bare motor. 90'ene hadde 5'er motor. så viss det er 80q som skal selges her blir det vel litt jobb å sette i 5'er motoren. Helt feil! AUdi 90 kom bare ut i 84-85-86 i type 81 karossesi. OG det er ikke motoren som er ulik. Audi 90 har større og finere fangere, bagasjelokket bak er ikke likt. Interiøret er ikke likt... lyktene er mye finere osv.. så 90 er mye penere bil enn 80. Jeg har forøvrig en audi 90 2.2E -86 modell tilsalgs. selges meget billi og bra stand. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Originally posted by SeVen Helt feil! AUdi 90 kom bare ut i 84-85-86 i type 81 karossesi. OG det er ikke motoren som er ulik. Audi 90 har større og finere fangere, bagasjelokket bak er ikke likt. Interiøret er ikke likt... lyktene er mye finere osv.. så 90 er mye penere bil enn 80. Jeg har forøvrig en audi 90 2.2E -86 modell tilsalgs. selges meget billi og bra stand. de heter vel typ-85 og ikke 81 ;) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cq85 Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Type 85 er coupe Siter * 94 RS2 * 85 coupe quattro * x 82 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ohm Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 jeg er den nybakte eier av denne perlen av en bil, skal legge ut noen bilder i morgen. Måtte levere inn skiltene i dag for å ikke få avskiltnings begjæring på den. Ganske kjipt å ha "ny" bil og ikke kunne kjøre med den (tok en liten tur nå nettopp, men ikke si det til noen:D ) Blir nok en del jobb før jeg tør å prøve å få den godkjent. Kanalene må som kjent byttes, foringer i forstilling, håndbrekk (du kan dra i brekket til du blir grønn i trynet bilen triller like jævlig der du trodde det var flatt), Få av de jævla stygge USA lyktene, generell opprydding av det elektriske (stort sett ingenting funker som det skal). Blir nok kanskje våren før bilen er klar for veien, så får jeg heller ordne meg noen prøveskilter hvis lysten blir for stor:D Siter Seat Leon 20VT 4, Ganske rask egentlig 82' Hilux sugediesel, treigere enn treigest ex A4 1.8 Q, treig som faen ex 80 2.2 Q, Ikke fullt så treig member of: Follogutta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Originally posted by cq85 Type 85 er coupe og sedan.... coupe har ikke eget "type" nr får type 89 i coupe også Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg