Gå til innhold

Audi 80 Quattro 2.2 Selges

Ranger emnet


Gringo

Anbefalte innlegg

Ser meg pent nødt til å selge 80 Quattro`n min av økonomiske årsaker, jeg har rett og slett ikke råd til å bygge den nå.

 

1983 Audi 80 Quattro 2.2 ( 10V 136Hk? ) Femmer motor.

5 trinns gearkasse

250.000 Km

Sperre på bakdiff og fordelingskasse

Vinter og sommer dekk, men kun ett felg sett

Hengerfeste

Prosjekt bil ( rust i kanaler og endel elektrisk arbeid )

Nye hjullagre bak.

Rød/Brun

 

Har desverre ikke kamera for tide så det blir ingen bilder nå.

 

Prisantydning 17.000.- ink reg ( bilen har skilter )

 

gringo_no1@hotmail.com eller 90530030 for mer info.

Instant maniac - just add wheels!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Originally posted by vidlund

forskjellen på 80/90 på den tiden der er vel bare motor. 90'ene hadde 5'er motor. så viss det er 80q som skal selges her blir det vel litt jobb å sette i 5'er motoren.

 

LESE så SKRIVE. Det sitter en Audi femmer i denne ;)

 

Vel det er ikke så mye å fortelle om bilen. Den er ikke spes vakker. Den har USA lamper forran som må bort, orginale ligger i bagasjerommet. Det elektriske bør sjekkes og gåes over. Det er endel kabelsko etc som bør byttes/fjernes i forbindelse med lys. Foringer i venstre bærearm bør byttes, nye følger med. Hjullagre bak er skiftet for 14 dager siden ca. Bilen er helt grei å kjøre. Jeg får desverre ikke tatt noen bilder. Den står på Stabekk i Bærum for de som vil ta en titt. Primært tror jeg ikke det er stort annet enn kanalene og lysene som må fikses for å få EU ok, men uten nåla i veggen så er ikke det så lett. Kjerra må bort og jeg kan gå noe ned i pris. Kom med vettuge bud.

Instant maniac - just add wheels!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vidlund

forskjellen på 80/90 på den tiden der er vel bare motor. 90'ene hadde 5'er motor. så viss det er 80q som skal selges her blir det vel litt jobb å sette i 5'er motoren.

 

Helt feil! AUdi 90 kom bare ut i 84-85-86 i type 81 karossesi. OG det er ikke motoren som er ulik. Audi 90 har større og finere fangere, bagasjelokket bak er ikke likt. Interiøret er ikke likt... lyktene er mye finere osv.. så 90 er mye penere bil enn 80.

Jeg har forøvrig en audi 90 2.2E -86 modell tilsalgs. selges meget billi og bra stand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SeVen

 

Helt feil! AUdi 90 kom bare ut i 84-85-86 i type 81 karossesi. OG det er ikke motoren som er ulik. Audi 90 har større og finere fangere, bagasjelokket bak er ikke likt. Interiøret er ikke likt... lyktene er mye finere osv.. så 90 er mye penere bil enn 80.

Jeg har forøvrig en audi 90 2.2E -86 modell tilsalgs. selges meget billi og bra stand.

 

de heter vel typ-85 og ikke 81 ;)

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er den nybakte eier av denne perlen av en bil, skal legge ut noen bilder i morgen.

Måtte levere inn skiltene i dag for å ikke få avskiltnings begjæring på den. Ganske kjipt å ha "ny" bil og ikke kunne kjøre med den (tok en liten tur nå nettopp, men ikke si det til noen:D )

Blir nok en del jobb før jeg tør å prøve å få den godkjent. Kanalene må som kjent byttes, foringer i forstilling, håndbrekk (du kan dra i brekket til du blir grønn i trynet bilen triller like jævlig der du trodde det var flatt), Få av de jævla stygge USA lyktene, generell opprydding av det elektriske (stort sett ingenting funker som det skal).

Blir nok kanskje våren før bilen er klar for veien, så får jeg heller ordne meg noen prøveskilter hvis lysten blir for stor:D

Seat Leon 20VT 4, Ganske rask egentlig

82' Hilux sugediesel, treigere enn treigest

ex A4 1.8 Q, treig som faen

ex 80 2.2 Q, Ikke fullt så treig

member of: Follogutta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår