Lovland Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 hei folket. jeg har nå en golf 2 - 1,8L 1988 som jeg lurer på om er veldig daukjørt eller om det går ann å bytte noen små deler for at det skal bli sprekere. den er helt orginal. jeg hadde en golf syncro før med helt lik motor og den var Mye sprekere. lurer på om man kan f.eks bytte luftfilter eller noen sånne enkle deler som kan gjøre den sprekere... noen som vet? takker for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 er ikke eksosen full av sot eller noe da? prøv og kjørt hardt.. blåse ut litt :) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 bytt luftfilter til ett nytt ett, det er som regel grunnen... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prakkern Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 bytt luftfilter og sjekk forbrenningen, kan også vere sota eksos annlegg prøv å kjør litt hardt så du blåser ut litt sot kan ta noen kjøreture før du merker forskjell sånn var d iallefall på min, men d en ble bedre og bedre for hver gang jegkjørte litt hardt, men ikke overdriv så du ødelleger motoren da;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg