Mad_Maxx Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Har fått tilbud om å bytte Cortinaen min mot en noen og 70 modell opel rekord GS 2000. Bra bytte\bil ?? Noen åpenbare svakheter jeg bør se etter??? Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 rekord gs 2000? hørtes ut som et finnepånavn, men jeg er ikke sikker. har hørt om commodore gs 2.8, men ikke noe med gs 2000. på denne tia hadde de forresten ikke begynt med 2.0 motorer heller etter hva jeg erindrer. bare 1.7 og 1.9, 2,5 og 2.8 tror jeg. men det må vel i allefall være en rekord d (commo b) da. 72-77 synes personlig at rekord c (commo a) er penere men... rust er vel en rimelig åpenbar ting å se etter. ellers pleier disse bilene å være bra maskinelt, og det er heller ikke noen problem å få tak i maskinelle deler da denne typen motor var i produksjon i omega a opptil '94. får vel dessuten tak i det mest i tyskland. så gå over bilen skikkelig for rust. typisk er jo innerskjermer, gulv, hjulkasser bak og rundt vinduer! Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet September 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2003 Hehe. Fant ut at GS 2000 betydde at fyrn har bytta til vectra 2000 motor.... Et aldri så lite pluss da!!:D :D Liker også C bedre men denne var til salgs i nærheten da...... Vet om en firedørs C.. Aner ikke noe om stand da, skal dra å se på ¨når jeg har fått betalt Min D :D :D :D :D PS. har sjekka d med rust. er litt her og der, men ikke noe alvorlig...... PPS. Det fantes faktisk en 2 liter til D en. Gikk under navnet 2.0 S. Sjekka litt rundt på nettet...... Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet September 13, 2003 Rapporter Share Skrevet September 13, 2003 ja, 1.9s gikk over til 2.0s etterhvert. trodde det var i 78-79, men det var tydligvis tidligere ettersom rekord d slutta i '77! fin motor den i fra vectra 2000. har en slik selv! Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet September 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2003 Har hørt mye bra om den ja. Mohahhahahahahahhaha!!!Gleder meg helt villt til å få biln i hus!! Artige er at biln ser helt original ut (bortsett fra laksetrappa da:D :D ) det er en Berlinetta Coupe så den er ganske nais original. Vectra alufelger..:rolleyes: men den går visst som et hælvete!! Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 går som et hælvete ja :D er nå ganske tung bil på de 150hk'ne da, men det spørs jo hva en sammenlikner med! får legge ut noen bilder når du får hentan hjem! Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 bilder? har du fått hentet? Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 fjern laksetrappa da ihvertfall :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet November 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 Hadde opeln i ca 1 måned før jeg bytta`n mot mercedesn. Var bare en 8 ventiler i den, gikk fint som faen, men mercedesn er raskere...... skaffer meg en opel ascona b prosjektbil i begynnelsen av neste måned da.. ser forresten at rekorden er til salgs igjen til 10000 uten laksetrapp.. bra kjøp! kan skaffe nummerte til fyrn hvis noen er interessert Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tenac Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 noen som er int å bytte en ford sierra mot en opel av noe slag? liker opel å sitter med en sierra. er en pen bil egentlig men ikke helt min smak. bare send en meld eller ring meg om noen vet om eller har en på tlf 98858920 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg