Gå til innhold

Hvor kjøpe låsbart Alu racing tank lokk???

Ranger emnet


Era

Anbefalte innlegg

Originally posted by boXer

Du får det på de fleste MC butikker, og kanskje hoss VAG.. Audi TT har vel et sånnt kult tanklokk.

 

Joa men de koster enda mere.

 

Fant et på Gundersen Motorsport til 1450,- det er lit billigere hvertfall.

 

VAG på bilen min nei uff og grøøs kanke ha sånt på den ;) ;) ;)

 

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Fiatfantast

Det sitter sånt kult alu-tanklokk på Fiat Coupe også, men jeg regner med at det heller ikke er veldig billig.... Kanskje hvis det står en på et hoggeri? Søk på Fiat på http://www.bruktbildeler.com

 

Fiatfantast

 

Ja de er coole de men jeg skal ha det som er innfelt i karrosen slik at jeg bare kan bytte.

 

Ellers takk.

 

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DAHLHEMS har låsbare tanklokk med flens og rør. ca1500sek har jeg for meg. Skal bruke tanklokk fra en Yamaha fzr1000 jeg, mye billigere det når kompisen har en vraka tank:) !

244 Turbon lever igjen!!

(med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...)

04 Nissan navara

87 bmw 320i

73 amc hornet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VEPSEN

DAHLHEMS har låsbare tanklokk med flens og rør. ca1500sek har jeg for meg. Skal bruke tanklokk fra en Yamaha fzr1000 jeg, mye billigere det når kompisen har en vraka tank:) !

 

Joa tenkte og montere det denna uka jeg da men men.

 

Gundersen Motorsport fikk in til mandag så da får jeg vente.

 

Ja jøss det er mye billigere da :)

 

Åssen går det mend bilen rekker du en tur på gatat i år?

 

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rekker gata i år! Må det ellers må jeg sladde på snøn...... hehehe!

Understellet blir ikke ferdig i år, men det blir ikke standard for det. Litt modding må til. Har ferie nå så ting skjer på løpende bånd, motoren skal feks demonteres i mårra for å modde litt på oljesystemet. har pakningsettet ankommet så blir det montering i helga! Du er vel så klar som det går ann å få blitt du vel!!?? Dahlhems har avd. i norge også fikk jeg høre.

244 Turbon lever igjen!!

(med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...)

04 Nissan navara

87 bmw 320i

73 amc hornet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VEPSEN

Rekker gata i år! Må det ellers må jeg sladde på snøn...... hehehe!

Understellet blir ikke ferdig i år, men det blir ikke standard for det. Litt modding må til. Har ferie nå så ting skjer på løpende bånd, motoren skal feks demonteres i mårra for å modde litt på oljesystemet. har pakningsettet ankommet så blir det montering i helga! Du er vel så klar som det går ann å få blitt du vel!!?? Dahlhems har avd. i norge også fikk jeg høre.

 

Godt og høre.

Viktig og få kjøre litt det hjelper på inspirasjonen til og mekke utpå vinteren.

 

Nei men må ha litt og gjørra til vintern også...

 

Ja har kjørt på Rudskogen to kvelder på rad jeg nå så jeg er klar.

 

Ååå sier du det hvor da?

 

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår