Gå til innhold

Trenger inspirasjon..

Ranger emnet


runaroien

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har en Audi 80 83-mod (type 81) stående på låven til mine besteforeldre og venter. 1,6 liter med 5-trinnskasse og blått interiør. Så godt som strøken innvendig, men noe shabby i lakken. Har gått gjennom den, og det eneste jeg har funnet av rust er på høyre forskjerm samt et hull i venstre innerskjerm. Litt snodig egentlig, men absolutt positivt.

 

Jeg fikk bilen av en nabo som ikke orket å begynne med bilen etter EU-kontroll for 2 år siden der den fikk mangler i form av nevnte rusthull i innerskjerm, frontrute, ei opphengskule og bakbremser. Dette er jo ting som er greit og fikse, og ellers er bilen tight og fin. Har så vidt rundet 200 tusen km, så litt må man regne med.

 

Men jeg sliter litt med å bestemme meg for hva jeg skal gjøre med den. Har hatt to slike biler før, den ene en utpreget ungdomsbil (mørkelilla med knallgule dekaler og calippere, stereo og sota ruter) og den andre tilnærmet original, kun senket og med 15-tommere. Derfor trenger jeg litt inspirasjon i form av bilder.

 

Dette skal ikke bli noe værsting-bygge med stor motor og en haug med plastikk, men heller noe moro å farte rundt med. Jeg er student og har ikke en tykk lommebok til bruk på dette. Har i tillegg en Golf MK3 diesel som trenger stell.

 

Jeg tenker i retningen senking, matt lakk og moro tilbehør: iron-cross innerspeil, bredda stålfelger osv; litt old-school.

Så om noen har noen bilder eller skriftlige forslag så er jeg veldig takknemlig! Særlig hjelp til avgjørelse av farge. Men det må stå i stil med Audi-blått interiør.

 

Skal prøve å få tatt bilder av vidunderet snart, men jeg bor i Trondheim, og bilen står 10 mil unna, så jeg er der ikke akkurat hver dag..

Runar

-84 Golf 1,6

-85 Mercedes 230TE 123-serie (til salgs)

-93 Golf TDK (solgt)

-83 Audi 80 CL, -86 CC, 83 CD (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår