Gå til innhold

Kjøp av ny bil. 120000,-

Ranger emnet


Fiskn

Anbefalte innlegg

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sats på 1.8 med turbo om du skal kjøpe audi :)

Det kan jeg gå god for, hærlig motor som går bra:)

Men audi deler er dyre, bare så det er sagt:)

 

OG 1996-1997 modellene av audi A4 er vell sagt og være det dårligeste bruktbilkjøpet du kan gjøre, med tanke på feil og kvalitet.. Ett lite tips bare:) Står en sak om det her:

 

http://www.dinside.no/php/art.php?id=212110

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, joa men går jo ganske greit da. Er ikke ute etter å kjøre meg ihjel men må jo ha litt å dra på med. Har da det :)

 

Viss du mener 140hk på en så passe stor bil, "er en del" så har vi et stikk motsatt syn på hva en sportsbil skal være kapabel til og gjøre;)

Ligger en ennda billiger på finn også:http://http://finn.no/finn/car/object?finnkode=7970105&sid=3a7kf0nW4281191&pos=5&tot=17

 

Skal du kjøpe Eclipse. Kjøp GST utgaven, den går helt greit!

1991 BMW 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ut som det var en godt holdt audi det der...

du skal ikke la deg skremme av di påstandene om at det ryker deler hele tiden, og at delene er dyre...

fattern har en 96 audi diesel, som nå er gått 640000km den er den dag i dag orginal, byttet bremseskiver, klosser, en manskjett, batteri, en slange, og interiør... det er ikke dårlig på 640000,- (interiøret måtte ikke skiftes, var et godt tilbud på interiør i danmark)

min a4 turbo quattro har jeg ikke hatt problemer med, kun en lenkearm, som kostet meg ca 200kr, ellers har det kunn vært problemer med chip, noe som

bilen ikke kan klandres for...

behandler du bilen bra, så har du en bil i masse år, å den hadde komplett servicehefte:)

bare min mening

Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod

X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod

X: Honda Civic VTI 93mod

X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod

X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja og som med alle eldre biler må man regne med noe.

Virker bra så langt, problemet er at jeg ikke får sett den selv.

Bor i Hamar og bilen er i Bodø (20 timers tur

Så blir å kaste den inn på et verksted oppi der, få den eu ok og samtidig snakke med dem om bilen, så ta fly oppover og ta en road trip ned igjen :)

 

Men blir jo nesten usett da så er litt usikker. Ingen som bor i Bodø som har lyst til å se på audi ? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta kontakt med NAF i bodø, så tar dem den inn der, da går dem grundig over bilen, skjekker lakk, rust, lekasje, svetting, og ellers alt det måtte være, det vil jeg anbefale deg, da slipper du noe bommtur til bodø, hvis det skulle være nåkka..

Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod

X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod

X: Honda Civic VTI 93mod

X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod

X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget bra valg synes jeg. Men finnes da mange penere Audier til en bedre pris enn denne.

Dette eksemplaret har etter min mening blitt helt ødelagt, med Japse deler.

Jappseloff,lexuslykter, chrom speil etc.

 

Nei, finn deg en Audi, ikke en Jappse-Audi.

 

Mvh.

 

Åpen for forslag. Men syntes den lille stylinga som er gjort på denne gjorde seg ganske bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har som sagt veldig lyst på eclipse.

Men er skeptisk angående deler osv

 

Har som sagt eid en 98 Eclipse GS.

Er da ingen problem med deler til en slik bil.

Er jo en Mitsubishi. Eneste kan være litt lengre ventetid, det er det eneste.

 

Meget god bil og kjøre. Men synes som sagt den er veldig sløv, motormessigt.

 

Mvh.

1991 BMW 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår