Gå til innhold

Forza Motorsport 2

Ranger emnet


rayb

Anbefalte innlegg

Som du kan lese i denne tråden er det mange butikker som legger det ut i hyllene noen dager før datoen.

 

Vil ikke nevne hvordan jeg har fått tak i mitt eks. da jeg hadde det før butikkene satte dem ut :P

 

Sikkert forde du jobber i en butikk som selger spillet?:D

-1987 Bmw e30 "m3", prosjekt

-1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt

-1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest

x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt

x1991 Bmw e36 316 vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hvodan har dere fått kjøpt spiller når det ikke kommer ut før i morgen?

 

Kjøpte min i India.. de hadde release samtidig med japsene. Fikk den sendt over hit. (india har engelsk tekst tale og er PAL)

 

Hvilke oppsett er best for drifting?? :S noen som kan hjelpe litt med dette, aner ikke hva alt er fornoe :P

 

Jeg skal legge ut et generellt greit drifteoppsett på ndrifters.net forumet når jeg får tid.. Ellers kan det lønne seg å gå inn på auction house, søke på Make = Nissan Model = Top Secret Silvia

Jeg kjøpte Top Secret Silvian min for 5.100,- og den trenger man jo ikke gjøre noe som helst med :D

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Favoritt bilen min har blitt HKS TIME ATTACK EVO. for en respons!

Og for en akselerasjon. Er vel ikke tildeldig at det er bilen man bruker på Time Attack: Tsukuba!

 

Taniguchi har forøvrig kjørt 53.999 på Tsukuba, min beste tid er 54.600 (sånn ca). At tidene i spillet er så å si lik de i virkeligheten er jo et godt tegn :)

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helvete.. Nå fikk jeg plutselig mail fra playx, jeg bestilte Forza 2 fra Dvdmoon i november, men så fant jeg ut at jeg heller skulle handle i butikk, sendte dem en mail "16.des.2006 02:29" om at jeg ville kansellere ordren..

 

Hørte intet fra dem..

Sendte igjen 19.des.2006 19:13, og da tenkte jeg at saken var ute av verden..

 

Og plutselig nå fikk jeg mail..

"
Dette er en bekreftelse på,at følgende vare(r) er pakket og klare til forsendelse med neste postforsendelse fra ditt ordrenr. 90333

  1 stk. Forza Motorsport 2 /X360

Hvis ikke alle de bestilte varer på denne ordre er sendt, vil de resterende varer bli ettersendt så snart de er på lager.

Har du andre spørsmål kan du registrere din henvendelse ved å gå inn på vår hjemmeside og klikke på linken kontakt oss.

Velkommen tilbake! :)

Med vennlig hilsen

Cinemax AS, avd. www.dvdmoon.com  "

 

 

 

Nå ble jeg forbannet.. Gidder ikke å betale prisen for spillet, og tollen når jeg kansellerte det 2 ganger i desember...

 

Og takket være dette så får jeg ikke spilt spillet imorra, siden jeg hadde tenkt til å stikke innom Elkjøp.. For de har mange av spillet, men nektet å selge før imorra :(.

 

 

Uansett.. Blir en kjip helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Favoritt bilen min har blitt HKS TIME ATTACK EVO. for en respons!

Og for en akselerasjon. Er vel ikke tildeldig at det er bilen man bruker på Time Attack: Tsukuba!

 

Taniguchi har forøvrig kjørt 53.999 på Tsukuba, min beste tid er 54.600 (sånn ca). At tidene i spillet er så å si lik de i virkeligheten er jo et godt tegn :)

 

 

Hvor vant du den? Kjører Sparco evo'n jeg, syns den fungerer utmerket...

1993 Audi S2 coupe

2000 Audi A4 1.9TDI sedan

X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT

X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Favoritt bilen min har blitt HKS TIME ATTACK EVO. for en respons!

Og for en akselerasjon. Er vel ikke tildeldig at det er bilen man bruker på Time Attack: Tsukuba!

 

Taniguchi har forøvrig kjørt 53.999 på Tsukuba, min beste tid er 54.600 (sånn ca). At tidene i spillet er så å si lik de i virkeligheten er jo et godt tegn :)

 

52.600 som beste med sparco evo.. trimma selvfølgelig:)

1993 Audi S2 coupe

2000 Audi A4 1.9TDI sedan

X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT

X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry for all kræsjinga online ikveld! Hehe, første gangen jeg brukte den supraen, faen meg 750 hk eller noe.. Går godt!:D

 

Men jeg hørte ingenting av hva folk sa, måtte ha tv'en jævlig høyt, også skru ned volumet på alt annet slags lyd..

-1987 Bmw e30 "m3", prosjekt

-1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt

-1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest

x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt

x1991 Bmw e36 316 vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. Har du ikke headset? For om du har det sett det på deg (trenger ikke snakke altså), for da får du nemlig pratinga på headsetet og kan justere nivået uavhengig av spillet :)

 

Haha, digga ene runden på Suzuka.. ser du feier forbi i Mach 2.. også på slutten av strekka ser jeg bare 2 laaaange svarte spor rett fram også en støvsky foran det igjen..

 

 

:drive2

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. Har du ikke headset? For om du har det sett det på deg (trenger ikke snakke altså), for da får du nemlig pratinga på headsetet og kan justere nivået uavhengig av spillet :)

 

Haha, digga ene runden på Suzuka.. ser du feier forbi i Mach 2.. også på slutten av strekka ser jeg bare 2 laaaange svarte spor rett fram også en støvsky foran det igjen..

 

 

:drive2

 

Kan jeg bare bruke et vanlig headset? Jeg har et headset med mic liggenes:)

 

Haha, ja, det var gøy. Måtte bare ta deg! Hadde rundt 300-310km.. Gikk greit nok da! Hadde tatt av abs bresene.. Åfaen, ikke lurt:P

 

Det var gøy i kveld, selvom det ikke blei så lenge.. Men natta! Jobb om 5 og en halv time..!

-1987 Bmw e30 "m3", prosjekt

-1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt

-1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest

x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt

x1991 Bmw e36 316 vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår