truhaa Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 da bør i allefall du ha såpe for noen vask....he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Ey ser en quick out der og :) var fin den.. også Dg:101 og pinnacle Ls jo :D samme komboen jeg skal kjøre, førstemann! ;) hehe neida. Glass cleanern funka fint på laptop skjermer og forrestne :) Men hva er den lille metalboksen te høyre der? Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeDDz Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Hehe.. Jepp :) Metallboksen er en Duragloss Metalprotection.. Noe i den duren vertfall :) Såpe ja, gidder ikke bestille 1 og 1 flaske liksom, så regner med at jeg kan ta noen runder nå. Endelig fikk jeg en HEL Quick out stain removeren ja! Har ikke fått prøvd den, utenom at den lukter litt sterkt. EQ Brush´n var konge! Veldig stor og tok med seg masse dritt. Måtte teste litt igår såklart :) Siter - Ford Mondeo 1,8 1998 Prosjektet mitt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/179656-ford-mondeo-blir-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Gromt! Men hva skal du med 2 EZ-børster? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeDDz Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Slitevare? Neida.. Kjøpte en til Ognaulf og. Fikk med 3 stk fingersvamper fra Wolfgang. Prøvde dem på felgene. Var mest fornøyd med børsten. Den fingersvampene hang litt igjen om du ikke brukte mye vann/såpevann. Edit: Cobra pakken med 12 mf. håndkle var kanon. 1 håndkled var stor nok til hånda når håndkledet var brettet i 4. Så da hadde jeg liksom 8 sider til å bruke på bilen om dere skjønner. Fikk liksom full utnyttelse da. Noe som er litt vanskeligere med et stort mf håndkle. Siter - Ford Mondeo 1,8 1998 Prosjektet mitt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/179656-ford-mondeo-blir-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Da har jeg fått varene i hus =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Fikk en liten pakke fra sparkleauto idag: oppi her da mon tro? kjeks må man jo ha(ikke smakt på de enda) kjøpte noen dispenserflasker som kan være kjekt å ha den dagen jeg kjøper 1gallon dunker venter på mer snacks.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Kjeks!!!!! bjorke??? Strøken Duragloss ordre der Balleknalle...hvor er kjeksen din???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 kun vip's som får kjeks:win Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Sikkert giftig, laget av gammel polish... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 haha ja, ville ikke spist den vist jeg var deg, send den til meg du, skal jeg.... kaste den for deg.. ;) den lille detailer børsten er veeeldig handy! min er snart oppbrukt den, fornoen andre børster jeg ser der? Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Den last touch flaska du har der er det veldig god "sprute tut" på.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 rolig, skal be vic fra sparkleauto om å sende dere noen..:mat sandersen: er tire brush,all interior brush, slide-lock detail brush og en hår fjernings-børste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Kjeks!!!!! bjorke??? Strøken Duragloss ordre der Balleknalle...hvor er kjeksen din???? Ingen kjeks på meg :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Reveiws av kjeksen? :D Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg