Lundberg Performance Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 ja er sant det du sier.. men er egentlig bare ute etter litt bedre lyd med litt bass.. ikke noe overkill.. er fett med mye lyd, men er mye penger og legge ut.. jeg vil helst satse motor først vett :P hehe.. men får se hva tiden bringer skal slenge ut bilder når jeg har kjøpt i vertfall :D og takker så mye for alle svarene! :D Må skrive va du tenker å kjøpe da? så vi får se det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadMikke Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 jeg har egentlig menst lyst på de billigste da :P hehe.. men er litt usikker.. for se når penga koemmer :P hehe Siter kjør med vett, ligg bredt! Audi 100 (1988) x Volvo 240GL (1987mod) x Volvo 240GL (1986mod) x Volvo 245DL (1980mod) R.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 jeg har egentlig menst lyst på de billigste da :P hehe.. men er litt usikker.. for se når penga koemmer :P hehe okey, venter i spenning... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadMikke Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 hehe :P ja.. håper bare at det er flere igjen (A) har begynt og selge bilen min i deler så penga kommer snart tenker jeg :P hehe.. høres kansje litt mongo ut og selge bilen i fordel for anlegg :P hehe.. men kjøper meg ny til sommeren da (A) Siter kjør med vett, ligg bredt! Audi 100 (1988) x Volvo 240GL (1987mod) x Volvo 240GL (1986mod) x Volvo 245DL (1980mod) R.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 hehe :P ja.. håper bare at det er flere igjen (A) har begynt og selge bilen min i deler så penga kommer snart tenker jeg :P hehe.. høres kansje litt mongo ut og selge bilen i fordel for anlegg :P hehe.. men kjøper meg ny til sommeren da (A) hehe, det er aldrig for tilig og kjøpe anlegg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadMikke Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 nei ekke det :P hehe.. er viktig og handle når det er billig! :D :P Siter kjør med vett, ligg bredt! Audi 100 (1988) x Volvo 240GL (1987mod) x Volvo 240GL (1986mod) x Volvo 245DL (1980mod) R.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg