Gjest brunerune Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Fant denne på finn. Ikke så gale i pris heller. http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=8900279&sid=10aUTKrVmH146935&pos=35&tot=56&page=2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 mye stress å hive denne i en a3? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Hvis du ikke har turbo fra før må du bytte en god del for å si det sånn! Siter Oslo & Larkollen Audi A3 1.8TQ RS Nissan KingCab 2.5TD (vinterbil) | X Toyota HiLux 2.5D Pickup | X Subaru Pickup | X BMW 316 i | X Ford Fiesta 1.1 | Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Hva er det egentlig du må bytte, hvis du f.eks har en 1.6? Clutch, fester, stag og bremser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Og hvor mye er ca prisen på dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 10 000kr + avhengig av hvordan du får tak i deler. Nytt fra Møller er MYE. Men du må vel skifte kasse og om det ikke følger med.. er nok mer enn det jeg sa i farta, da jeg ikke har noe peiling på motorbytte av A3 > S3. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Nice! Skulle ønske jeg hadde kompetanse til det. =) *drømme* Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Ja! hadde vært så digg. Å kunne skifte motor på en to tre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi_s3 Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 KjØp Dere S3 Da Vel.... S3 GÅr Ikke Bra Nok.....mÅ Bytte Bil Snart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Følger dekket med tro.. hehe Nå skumleste jeg bare annonsen, men stod det noe om ledningsnett og hjerne der a? Er vel meningsløst å bygge om en A3 om man ikke har det iallefall? Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 bare og glemme det, for stort prosjekt og bytte til s3 motor iallefall hvis du ikke har T fra før. prøv og få det godkjent og du må ut med minst like mye som om du skulle kjøpt deg en s3. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geron Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 er en grunn og til at de koster mer enn en a3. Det er ikke sånn tjaaa. nå koser de det samme, men så dobler vi prisen på denne! Siter ( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line (x) 06´ Bmw 325iA touring (x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line (x) 98´Audi A3 1.8T ambition (x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg