Gå til innhold

Trønder Nova garagen

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Det er break out ja, både med tanke på tid og slutthastighet. 7,90 og 130km/t er laveste indeks. Mener det var 136 i slutthastighet på Værnes, men uansett en utrolig bra tid for en junior.

 

Må nesten gratulere med seieren på Værnes når jeg først skriver i tråden din. Utrolig jevn kjøring hele dagen. Må også få skryte litt av din finale motstander som hadde skrudd som en gal for å rekke stevnet, med innkjøring av kam på lørdags morgen for å rekke stevnet.

 

Robert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 446
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må nesten gratulere med seieren på Værnes når jeg først skriver i tråden din. Utrolig jevn kjøring hele dagen. Må også få skryte litt av din finale motstander som hadde skrudd som en gal for å rekke stevnet, med innkjøring av kam på lørdags morgen for å rekke stevnet.

 

Henger meg på gratulasjonene.

 

Også en stor gratulasjon til Hell Cruisers med venner som har fått til flott bane på Værnes!

 

PS: Hva skjedde egentlig med bilen til Anne Line på Summer Nats? (var bare der på søndagen, og registrerte at den dessverre aldri kom ut på stripa den dagen)

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er break out ja, både med tanke på tid og slutthastighet. 7,90 og 130km/t er laveste indeks. Mener det var 136 i slutthastighet på Værnes, men uansett en utrolig bra tid for en junior.

 

Må nesten gratulere med seieren på Værnes når jeg først skriver i tråden din. Utrolig jevn kjøring hele dagen. Må også få skryte litt av din finale motstander som hadde skrudd som en gal for å rekke stevnet, med innkjøring av kam på lørdags morgen for å rekke stevnet.

 

Robert

 

Hørte snakk om at hun rasa motoren i helga? stemmer dette eller?

signaturregler: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte snakk om at hun rasa motoren i helga? stemmer dette eller?

 

 

Tror ikke det var så gæli! Tore G snakket om et servorør som hadde sprukket og derme for mye lekasje til og kjøre mere,, Men all honør til Anne line som hadde motor i fillebiter kvelden før løpet i 22tiden:afro og forså å kjøre inn camen 1time før løpet!!!!!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på gratulasjonene.

 

Også en stor gratulasjon til Hell Cruisers med venner som har fått til flott bane på Værnes!

 

PS: Hva skjedde egentlig med bilen til Anne Line på Summer Nats? (var bare der på søndagen, og registrerte at den dessverre aldri kom ut på stripa den dagen)

 

 

Ja det var et historisk øyeblikk for Kyllobakkan det her. Første street legal seier !!

Fik skryt for arrangementet og faktisk så håper det kommer flere biler utenifra til neste år.

Festet i banen begynner og bli bra men så da Kvernmo`n kjørte at fra der hvor Track Spot`n slutta så gikk ha nopp i røyk, så blir nok lagt Track Spot litt legre til neste år. Trac Spot er et pulver som legges ut før trackbite sprøytes over.

 

Kvernmo`n mente forøvrig at det var greit å gå av gassen når han måtte ha fullt rattutslag for å ta igjen skrens :respect

Det er i motbakke det går oppover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ingen grunn til og tvile på hvorfor han blir kalt håriga resor, det var snakk å legge track spot helebanen ut til neste år.Eller så må man få kabalen til og gå opp med asfalt på hele stripa.. så vist noen som kjenner noen solide firma som kan slenge i en slant i potten så kauk ut!! mulig det går an få en bane oppkalt etter seg ,det koster ca 100laken pr lane:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garatulerer med Seieren på Værnes Trønder Nova !:win

 

Tenkte å poste litt info om de norske førerene som kjører i Finland i helga.

 

Først supergas gutta, Christer Uhlin kval en med 9,904 og Olav Skjervø kval 2 med 9,913 !!!

 

Topp Fuel :

Natås kval 1 med 5,16

Siw Nystad kval 7 med 6,95

 

Top methanol dragster

Udtian kval 4 med 5,84

 

Top methanol funny car|

Grødem kval 8 med 7,08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Top methanol dragster

Udtian kval 4 med 5,84

 

Beklager litt 'off topic', men det begynner virkelig å gå fort med teamet fra havgapet (:-)) nå!

 

Utrolig kult. Jeg vurderte å dra til Alastaro denne helga, men det ble litt vanskelig sånn kommunikasjonsmessig, så jeg endte opp i Göteborg i stedet - her er det to dager med kjøring på Säve Depot, bare været blir litt bedre ... (for 'gatebiler', that is)

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår