Håkon A Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 Originally posted by Jonaldo Formelen er enkel: Japcrap + plastikk ( neonlys - wunderbaum) - laksetrapp= Rånebil! en hvem som helst golf er vel også å bli sett på som en potensiell rånebil, uansett tilstand. :D jessheeeeim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 Originally posted by Laaars Alle snakker om neonlys og plastikk.... Så lenge plastikken og neonlysa sitter på en bil det er lagt tid og penger i og som er virkelig forseggjort, så ser jeg ingen grunn til å slenge dritt. Greit nok at DU ikke liker den..... Men hvis det er en bil, som er matt i lakken, litt rusten, og som har neonlys og gedigent anlegg.... DA er det typisk rånebil! De fleste slenger oxo dritt om strøken Taunus f.eks. Bare fordi den er gammel. Ikke fordi den er like strøken som '00 Japsen, eller fordi eieren har brukt like mange timer på denna, en gang i tida. T.o.m. en original 17/20M blir jo døds-harry blant FnF-folket. Mens en nyere Japs, med masse ubehandla sparkel, og andre karross deler i alle regnbuens farger, den er qoooool den! Yeah right!.... Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet September 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2003 Muligens noen gjør det, jeg gjør det ikke... Jeg står på det jeg sa, men jeg respekterer like mye folk som har en strøken GAMMEL bil som de har fiksa mye på... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 13, 2003 Rapporter Share Skrevet September 13, 2003 Originally posted by Håkon A en hvem som helst golf er vel også å bli sett på som en potensiell rånebil, uansett tilstand. :D jessheeeeim hva? golf er da INGEN rånebil! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg