Kenito Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Skal sende bilen på EU nå snart, og den er veldig lav bak, fjærene er ikke knekt eller noen ting, bare sammentrykte... Satt seg liksom... Demperne er skutt, men de skal jeg bytte, men går den igjennom med de fjærene?.. Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Skal sende bilen på EU nå snart, og den er veldig lav bak, fjærene er ikke knekt eller noen ting, bare sammentrykte... Satt seg liksom...Demperne er skutt, men de skal jeg bytte, men går den igjennom med de fjærene?.. altså problemet er at til tider pirker dem på HEILT nye røde fjærer med papirer osv..men til tider ser dem ikke dette.. er desverre om han liker deg eller ikke.. ta med en is til han elrno:violin: Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Hvis fjærene ikke sitter mellom øvre og nedre fjærskål når bilen heises opp, vil den ikke bli godkjent. ellers så trur jeg det skal gå greit hvis du bytter støtdemperne først. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg