mbfreak Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Mener 3 litern har 5 gir jeg. Hvis ikke skal jeg kjøpe 300E den har 5gir ja. men kassene er ikke like regner jeg med. kassa for 2litern er laga for 2litern mens kassa til R6 er laga til R6 men du kan jo prøve den da:P ikke klag til meg om den revner Thor:P hæhæ Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 du raser 2.0 kassa på 1uke med R6`n, så skaff en sikkelig kasse, så slipper du unødvendig skrutid.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 den har 5gir ja.men kassene er ikke like regner jeg med. kassa for 2litern er laga for 2litern mens kassa til R6 er laga til R6 men du kan jo prøve den da:P ikke klag til meg om den revner Thor:P hæhæ skal ikke klag jeg :) skal Denge deg jeg :P får høre om den er med da vett;) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 skal ikke klag jeg :) skal Denge deg jeg :P får høre om den er med da vett;) det beste er om du har fått med girkassa på 3.0, den tåler sikkert en del:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Ja skal se å prøve på det :) men om det er automat så bør jeg vel bruke min istedet? og om noe går til helvette så er det bare å oppgradere :) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Ja skal se å prøve på det :) men om det er automat så bør jeg vel bruke min istedet?og om noe går til helvette så er det bare å oppgradere :) tviler på at 2.0 kassa passer, må sikkert ordne en adaptrer plate får at den skal passe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 den passer, men vi får nu se, passer Getrag kassa rett på? eler må jeg ha annen trykkplate osv? Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 den passer, men vi får nu se, passer Getrag kassa rett på? eler må jeg ha annen trykkplate osv? passe på ja. er det automat så må du kjøpe deg kasse. getrag kasse går vel for rundt 3-5k?? Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Hmm, vil det ikke være best å få tak i 2.6 understell, og motorfester og slikt? I og med at den har 6er fra før.. Eller kanskje 2.3\2.5 16v understell.. Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 passe på ja.er det automat så må du kjøpe deg kasse. getrag kasse går vel for rundt 3-5k?? tror kanskje du må 5-6k for en getrag kasse som ikke har gått alt for langt. Mvh Torstein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Er 2.6 samme motortype som 3.0, isåfall kan det kanskje lønne seg å trikse litt, godkjenne den som 2.6 og helder mekke resten så du vet det er bra nok. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 forskjellen på 2.6 og 3.0 er vel enkelt og greit bare borringa? må vel bruke noen deler fra 2.6 antaglig, men bremser osv kommer fra 3.0 da :) stag osv må jeg vel hente fra 2.6 evt 2.5-16 Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 forskjellen på 2.6 og 3.0 er vel enkelt og greit bare borringa?må vel bruke noen deler fra 2.6 antaglig, men bremser osv kommer fra 3.0 da :) stag osv må jeg vel hente fra 2.6 evt 2.5-16 må vel begynne og handle inn litt snart da ellr? mvh Torstein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 tja får se, skal bruke stipendet som kommer nå til å fortsette med lappen da, så skal jo jeg på EU og da :P så må jeg ringe BT og snakke med dem, så Motortrade Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 tja får se, skal bruke stipendet som kommer nå til å fortsette med lappen da, så skal jo jeg på EU og da :P så må jeg ringe BT og snakke med dem, så Motortrade Tror kanskje EU kommer før 3.0... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg