cossie power Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Jo, det er sant, men ikke i Trondheim. Kan jo hende jeg farer rundt i Midt-Norge på de konkuransene som kommer. Skal iallefall høre Cossien din, når den er ferdig med Hertz;) Gleder meg stygt til å høre den! du kan se frem til det ja....:partyon: Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arvus Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Dette blir bra! Siter Nei! nytt prosjekt! Denne gangen blir det bra!!! Dannet denne klubben på veien: LIUF - Norge( Liker Ikke Usæriøse Folk) Fri innmelding 2007\2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
installbay Hamar Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Vi får sjå da vettu... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 du kan se frem til det ja....:partyon: Kommer vel til Østfold 18-19 mai vel Johnny. Per.... Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Kommer vel til Østfold 18-19 mai vel Johnny.Per.... tja,jeg skal kun på de emma konk jeg er nødd til,1.pri er surnadal og bodø:cab Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 1 pri er Surnadal alacocaina Har ordnet de nødvendige fullmaker og satser på ta med Seaten :eek: oppover også.. Gleder meg alllerede.. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
installbay Hamar Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Jøss! Engen skal ta med Jesus2!? Dit må vi bare dra!!! :D 1. pri for min del er Surnadal, og Oslo... Kortest vei og artig helg... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Hvem vet, kanskje den gjenoppstår fra de døde i Surnadal :-) Jonny har booket rom og rullekebab så da må man bare komme. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
installbay Hamar Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 He he he... Skal vi prøve å øke forbruket til Tollamoen eller? Syns en kebabrull på mila er litt lite.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Kortest vei og artig helg... :) Problemet er vel at du ikke husker du har vært i surnadal engang når du våkner søndag ettermiddag med kuppelhue :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kendo Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 allt jeg har i min bil har jeg kjøpt i sverige da jeg har bodd der i 15år... åssen ser dere på det... kvitteringer og allt finnes da jeg skulle stille i sverige men sånn blev det ikke... /Ken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 allt jeg har i min bil har jeg kjøpt i sverige da jeg har bodd der i 15år... åssen ser dere på det... kvitteringer og allt finnes da jeg skulle stille i sverige men sånn blev det ikke... /Ken Send en mail til ketil@emmaweb.no og skriv hva slags utstyr det er, så blir det sett på. Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Får vell ta turen til Surnadal jeg også da, så at det var ikke lange biten å kjøre så. Kjekt å møte en del EMMA folk også, da jeg prøver å komme inne i det miljøet selv også:) Skal henge litt på slep etter en med en organge cossie i år..blir værst for deg Jonny;) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 skal vel prøve og komme meg i veien på noe av det som skjer på østlandet. Må bare få noe lyd i bilen først :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jobbe Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 I lille Verdal også? Noe spesiellt som skjer der den helga? Eller er vi bare heldige? Kommer vel uansett jeg :) Skal jeg også,hvis jeg rekker det. Siter 1xStroker 15" (+BF7501) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg