beddarihåi Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 tåke lysene på biln min er så svake.. kan ikke tenke meg at det skal være sånn. har prøvd med 100w pære uten at det hjalp. de ser ut park lys nesten. forslag om hvordan jeg skal få de til å lyse sterkere?? foresten passat 18 cl 92 mod. stv. Siter Vw Touran 1.9 2006 Polaris switchback 800 2004 (Solgt) Mamma sir at æ må kjøre forsiktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Du har ikke satt i 24v pærer da? Det gjorde jeg en gang på et av mine tåkelys og da glødet de bare omtrent som parklysene. Tabbe... Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beddarihåi Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 har ikke d.. Siter Vw Touran 1.9 2006 Polaris switchback 800 2004 (Solgt) Mamma sir at æ må kjøre forsiktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svenno Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Reflektorn kan være dårlig da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwbil Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 lyser dårlig på alle gamle passater... har hatt tre og alle har vert dårlig, skal sikkert vere sånn... Siter [sIGPIC][/sIGPIC] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beddarihåi Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 for skjekke reflektorn da... kan hende at det lyser dårlig i gamle passater men det lyser så dårli at de er ubrukelie. Siter Vw Touran 1.9 2006 Polaris switchback 800 2004 (Solgt) Mamma sir at æ må kjøre forsiktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 bare å leve med det, reflektorene i disse er en tabbe.. det er spayet en sølvfarge som reflektor på et plast hus, denne sølvfargen brenner opp og vips ingen reflektor lengere. jeg satt i nye reflektore vet hjelp av noen små tåkelys jeg hadde, måtte modifisere en del, men funket bra. lyser bra nå. men et helvete om man må skifte pære, men det er ikke ofte.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg