Andie Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Når skal denne byttes? Har 90 000km service snart, og i følge serviceboka skal den byttes. Har snakka med Madsen Bil (møller-gruppen), de sier at denne skiftes etter 120 000km. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 skal byttes på 90000km, eller før om du vil. bedre med for ofte enn ikke gjøre i det heletatt, naboen min hadde faktisk kjørt 180000km med samme reg reim i sin audi med samme motor... helt håpløst. Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr|ece Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Jeg har fått høre 120.000 km eller hvert femte år, det som kommer først. Dette har jeg fått opplyst av Møller. Men jeg mener det er 90.000 på TDi Siter 2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline 1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro 1967 Vw Boble 1303 S (x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo (x)1990 Audi 90 2.3 ABT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andie Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Ja, det er 90 000km på TDi. Virker som det er litt forskjellige meninger om dette. Må ringe på møller i morgen og høre. Min lokale VAG forhandler sier iallefall 120 000km. Typisk om møller sier 90 000km. Skjønner at det er bedre å bytte en gang for mye istedet for en gang for lite, men er det sånn at det er unødvendig å bytte allerede nå, så gjør jeg det ikke heller. Londontur + sydentur i sommer skal også ha penger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertR Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 120 000km/ 5 år på bensinere 90 000 ( 60 000 på noen få )/ 5 år på TDI Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Bare husk at det er 5 år også ...... Min var nesten 7 år når jeg fikk den skiftet - og det var en god del sprikker i den. ( ikke i nærheten av km ) Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andie Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Bare husk at det er 5 år også ...... Min var nesten 7 år når jeg fikk den skiftet - og det var en god del sprikker i den. ( ikke i nærheten av km ) Ja, min er jo blitt 7 år nå. Er heller ikke i nærheten av 120k km.. må vel bytte den reima likevel da. Det pussige blir jo å faktisk legge i mot merkeverkstedet på dette da, for de er hellig overbevist om at det ikke skal byttes noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woundz Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Du bør bytte regreima hvis det er 7år siden sist! Det er 120 000km eller 5år, kommer ann på hva som inntreffer først.. På min så bytta jeg den på 62 000km, pga av at 5 år inntraff først! ;) Siter [o]2005-mod. VW Golf V [x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta [x]1999-mod. VW Golf IV [x]1999-mod. Honda Civic HB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Ja, min er jo blitt 7 år nå. Er heller ikke i nærheten av 120k km.. må vel bytte den reima likevel da. Det pussige blir jo å faktisk legge i mot merkeverkstedet på dette da, for de er hellig overbevist om at det ikke skal byttes noe Merkeverkstedet sa jeg ikke trengte skifte - men ville ikke gi meg noe garanti så da skiftet jeg. Og det er jeg glad for. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andie Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 hm, skal ha bilen på service på torsdag. De skulle visst vurdere om den måtte byttes da, men i følge dem så var det liten sjanse. Hvis reima mi ryker, så må det kunne gå an å få de til å ta noe ansvar? Sånn i teorien iallefall. Har vel ikke rykte på seg til å være så alt for samarbeidsvillig på slikt men.. Jeg hadde nok følt meg tryggest hvis jeg hadde bytta den nå, men samtidig så er det snakk om en del ekstra høvdinger. Snakka med Møller Trondheim, og de mente at jeg kunne godt bytte den når bilen hadde gåt 120 000km, men det var sikkert ikke nøvendig da heller. Synes det er rart at to stk som er i Møller-kjeden kan gi meg ulike svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg