Gå til innhold

Duger BOSS?

Ranger emnet


Orion

Anbefalte innlegg

Jeg hadde 2.stk Boss 6x9" (350W) og 1.stk 12" (700W) basser. Dette spilte veldig bra, men ikke av de dyreste eller værsting løsningene.

 

Jeg syns det var mer en nok når jeg fikk det, men etter en stund fikk jeg lyst på mer trykk. Da anlegget mitt ble bøffa fikk jeg muligheten til det.

 

Jeg brukte en Blaupunkt forsterker og Panasonic cd spiller.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boss har til en hver tid vært et "billigprodukt". Der watt skrives i WATT, og lydkvaliteten ikke er satt som 1. pri. Boss har flere forsterker, bass og høyttalerserier, der kvaliteten, som hos andre merker, stiger med prisen. Når det gjelder Boss sitt litt frynsete rykte, skyldes det nok noen uheldige komponenter. F.eks. en subwoofer der spolen løsnet når den ble varm, og en forsterker med seriefeil. Dette er heldigvis flere år siden, og mitt intrykk av de siste års produkter er at de holder mål når det gjelder pris/kvalitet.

 

 

http://www.team-brs.com

Ford Fiesta ST 150 -08 Frozen Wite

Ford S-MAX Titanium S 2,2 TDCI 175hk -09 Panther Black

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Papperboy

Jeg kjøpte en boss mp3 spiller 4x60w som jeg prøvde i bilen til kammeraten min vanlig vis kan han sette på full guffe på sin egene aiva mp3 spiller mens vi turte ikke å ta høyere en til halveis på min så jeg er godt fornøyd med spilleren

 

Dette kommer da ikke bare an på spilleren, men også utgangsnivå til forsterker, fading osv., så jeg tar den der med et klype salt, med mindre anlegga var identisk stilt :D

- 1988 Mazda 626 2.0i-16 4ws

x 1987 Mazda 626 GLX 2.0L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg en slik en på fredag: C600.JPG

 

Foreløpig er jeg fornøyd i hvertfall, bruker den til å drive en slik en: SBP12.JPG

 

Det plager meg at basskassa ser litt "jalla" ut i bagasjerommet, ville egentlig ha noe som ikke ville være synlig. Men fikk det ganske rimelig siden jeg kjøpte det samlet.

 

Har ikke fått spillt inn anlegget ennå, men når man er vant til et standard mitsubishi anlegg fra midten av 90-tallet så høres alt bra ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår