VCE Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Etter motoroverhaling har jeg noe elektriske problemer... når jeg vrir på tenningsnøkkelen skyter den en gang i innsuget og da kutter den strømmen til nr 4 og 35 på hjernen. Først trodde jeg at det var dårlig kontakt i den 4p kontakten bak/til venstre for batteriet, men etterhvert fant jeg ut at det bare var å vente litt, så kom strømmen tilbake. :hvaskjera Etter det jeg greier å se er både register og svinghjul riktig plassert. Fordeleren står der den sto. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Er det noen som kan med Motronic'en som kan tenke seg å hjelpe til litt mot kompensasjon? Ja, jeg snakker om norske kroner... :) Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg