Eivind b.s. Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Ny på dette forumet:) Er det noen her som har erfaring med Garret T2540-turbo? Har en 200sxs13,som er under oppgradering,igjen. Må kanskje nevne at dette ikke er HKS sin turbo.Den er laget på en "annen måte",dvs;kraftigere. Er ifølge tabeller god for opptil litt over 400hk. Men jeg har enda ikke funnet noen med erfaring ang.turboen. Setter pris på svar. Siter FREEWHEEL BURNING! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 er ingen t25 som klarer 400hk det kan jeg si deg. er det er flowpreppa kansje den klarer 300max Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeVen Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Hvorfor skulle den ikke klare 400 hk ??drunk drunk drunk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1classic Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Originally posted by Eivind b.s. Ny på dette forumet:) Er det noen her som har erfaring med Garret T2540-turbo? Har en 200sxs13,som er under oppgradering,igjen. Må kanskje nevne at dette ikke er HKS sin turbo.Den er laget på en "annen måte",dvs;kraftigere. Er ifølge tabeller god for opptil litt over 400hk. Men jeg har enda ikke funnet noen med erfaring ang.turboen. Setter pris på svar. Er det en utgave av GT25 (GT25/40) fra Garrett du tenker på ? Den har omtrent samme betegnelse som HKS sin GT25/40 og fløder nok til 400hk. http://www.horsepowerinabox.com/HPIAB2/prod31.htm Dessverre så har jeg ingen erfaring med denne. Siter "mk1classic" '83 Golf GTI Rabbit '83 Golf GTI "Prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind b.s. Skrevet September 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Stemmer det! Har den liggende rett ved siden av meg. Den kommer fra Ray Hall Turbocharging,som "bygger om" litt på turboer fra Garret. Den jeg snakker om har bl.a.en t04s compressor med 0,70 A/R,turbinen har 0,64 Noen som har erfaring med denne turboen? Har sjekket flere plasser,men foreløpig har jeg ikke funnet noen i Norge,som har erfaring med denne turboen. Muligens fordi den er for dyr??? Siter FREEWHEEL BURNING! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 ja vel men det satt jo en type t25 på kompisen min sin s14a da og den klarer ikke mer enn 270eller noe. dere har sikkert rett men jeg syns det høres rart ut Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbothomas Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 Originally posted by TurboXs ja vel men det satt jo en type t25 på kompisen min sin s14a da og den klarer ikke mer enn 270eller noe. dere har sikkert rett men jeg syns det høres rart ut Selvom benevnelsen er bl.a. T25, betyr det ikke at dem er like store. Det finnes mange størrelser av T25 (og T28, T3 osv for den saks skyld) EDIT; og hvorfor i herrens navn har dem satt en T25 på S14a`en?? Siter Thomas 07 Commander 3,0 CRD 7 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 Originally posted by turbothomas EDIT; og hvorfor i herrens navn har dem satt en T25 på S14a`en?? Det er nok Frode sin bil han snakker om, og den hadde jo, som alle andre S14(a)'er T2528. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbothomas Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 Aha.... Forstod det som om noen hadde ettermontert en T25. Den kalles vel uansett for en T28 da. Siter Thomas 07 Commander 3,0 CRD 7 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg