Mr.Cossie Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 kjørte så datt den ene pluggen ut. så kjørte vi hjem (da funka bilen helt fint bare merka at den gikk på 3 sylindere ..så etter vi stramma pluggen ijen så går den heeeelt lamt! vanskelig og få på turtall. og i bakker går den MAX 50kmt. den gikk på tommgang uten en plugg men det gjør den ikke nå. legg og merke til den gikk myyyye bedre før jeg satt i tennpluggen igjen! etter jeg satt i pluggen var den ræ'ææva:P hvis jeg kjører i 2 gir og ligge i 40 og trør gassen i bånn så klarer jeg gjerne og dra den opp til 50 .. så vanskelig er den på turtall før kunne jeg dra den opp til ca 9000rpm i fri. nå klarer jeg MAX 7200 Siter Bmw e34 525i (3.5L turbo Prosjekt i vinter ) MB - 230CE 91Mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 9000rpm? åjåjåj stakkars motor! Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peri Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 kordan vet du den klarer 9000r ? :P tviler sterkt på at en 1.6 gasser er villig til så høyt turtall, hehe er pluggen hel da? ettersom den "falt ut" som du sa? skal ikke store krafta til for å bøye tappen i pluggen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Cossie Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 ikke at 9000 sjer ofte:P (han sånn turteller duppeditt oppå dashet. går til 12:P ... pluggen er hel og hang forsatt fast i hetta når jeg så det;) Siter Bmw e34 525i (3.5L turbo Prosjekt i vinter ) MB - 230CE 91Mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 broren min kjørte sin 1,6 så langt ut på turtallet at ladelampa begynte å lyse:) dynamoen klarte ikke å følge med:D Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fremelly Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Høres ut som en fornuftig behandling av den gamle motoren... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg