Mr_Q Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Jeg skal kjøpe meg bil nå, men har blitt litt hengende mellom vag og volvo, jeg liker begge veldi god, har lyst på v70, men oxo a4... Forslag mottas, for-imot argumenter, andre forslag osv=):) mvh L Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 V70 er betraktelig mer praktisk. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 V70 er betraktelig mer praktisk. ja det har du nok veldig rett i, noen som kanskje har mere å si? om flere bilmerker, type bil, hva er best???? deres ærlige å oppriktige mening:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Vel, vet ikke om du har råd til en Lexus IS i din prisklasse? Skal være meget gode biler. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TCCW Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 2001+ karosseriet til v70 er peeent. Siter Saab 9-5 2.0T [x]BMW 325i M-tech II '88 /// Delphin-metallic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Volvoen er jo en mye større bil. Det blir litt smak og behag, men jeg ville valgt audien fordi jeg liker de bilene veldig godt. Du får også veldig god material kvalitet innvendig, og går du for quattro så får du en utrolig god vinterbil. Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Vel, vet ikke om du har råd til en Lexus IS i din prisklasse? Skal være meget gode biler. hadde ikke tenkt meg over 200k nei=) nå i dag er det vel lite man får for den summen:S Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 2001+ karosseriet til v70 er peeent. jeg vet, de er niiiiiice=)<3 :):thumb Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Volvoen er jo en mye større bil. Det blir litt smak og behag, men jeg ville valgt audien fordi jeg liker de bilene veldig godt. Du får også veldig god material kvalitet innvendig, og går du for quattro så får du en utrolig god vinterbil. det har du rett i, stor bil å god plass, å masse kvalitet=) å audi er jo en utrolig deilig bil, med quattro er de jo nesten uslåelige=) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 hehe.. audi er pene biler ja :) det eneste jeg nesten kan si er at du burde prøve begge bilene, og se hvilken du liker best. Hvis du allerede har gjort det, så prøv igjen. Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 [ironi]Audi har i hvertfall kjempegod plass i baksetet[/ironi] Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 hehe.. audi er pene biler ja :) det eneste jeg nesten kan si er at du burde prøve begge bilene, og se hvilken du liker best. Hvis du allerede har gjort det, så prøv igjen. kjører 99-audi a4 tdiQ til daglig=) deilig bil, v70 har jeg ikke kjørt så mye... Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Jeg ville kjøpt 2000 A4 1.8tq noe ala Mew sin om jeg stod mellom disse to bilene, hans er forresten visstnok til salgs for 205k. Her er'n: (Sorry for at jeg stjal bildet ditt Mew;) ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr|ece Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Volvoen er nok kanskje bitte litt mer komfortabel og kjøre, men da må du ha sport skinn, de andre stolene synes jeg ikke noe om. Audien er nok mer sportslig og dette sammen med et knallgodt interiør og quattro så blir det vinneren hos meg... Siter 2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline 1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro 1967 Vw Boble 1303 S (x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo (x)1990 Audi 90 2.3 ABT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 fint å høre litt forskjellige meninger:) det hjelper det ja jeg gnager litt på plassen i audi, det ekke så god plass i dem, men det greier seg jo helt til man skal på ferie;P mew sin audi ser jo veldi nice ut, hvor holder han til? mew kan jo ta kontakt:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg