eirikvw Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Hei Prøver igjen og selge unna noen deler. Har tidligere vært mye rot med bilder og diverse, men nå håper jeg de kommer ut. Dersom det skulle være noe er det bare og maile meg på eirik@hove-lysdesign.no eller tlf 91108541. Fjerner bilder og beskrivelse etter hvert som jeg har fått inn penger for delene. Prisene er anntydning, er åpen for bud. Deler som har bud merkes pris med rødt. Ny veng skjerm, V forran. 200,- G60 bredding, med skjørt, lim og festeklips, til 2 dørs golf! (ja det er den breie versjonen) 1800,- Komplett g60 ledningsnett, med sikringsboks 1000,- El justerbare speil til 90 modell dører Solgt til KrOlle Golf 3 cabrio dash (2000) ferdig ombygd for golf 2, med rattstamme og alle deler, samt omkoblet ledningsnett og vifte. Solgt til BB-racing Baklukespoiler med bremselys 400,- El. Taklukemotor, med deksel, bryterpanel, ledningnett. Solgt til KrOlle Original look tåkelys (ikke original vw, men glass, ikke plast). uoriginale festebraketter (JOM) 750,- Dørlommer med originalt høytalergitter, passer 5,25" høytalere Solgt til Krolle Krystallklare grøftelys, med originale festebraketter, splitter nye Solgt til KrOlle Krystallklare blinkere til 90fanger, splitter nye Solgt til KrOlle Selges grunnet avlyst prosjekt. Mvh Eirik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Du har pm Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Det er greit å by, men skambud er bare å glemme. Gir ikke vekk tingene mine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Sender du? Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 du har pm! Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Bruker posten som alle andre. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scrat Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 gi meg en pris på begge skjærmene foran å g60 breddinga, pm feks Siter -67 VW boble (herbie) -78 Volvo 242 V8 -78 Volvo 242 4x4 turbo Sheriff Edition -01 Ford F250 *Powerstroke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 sender du på torsdagen?=) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Skal prøve å få gjort det, hvis ikke blir det fredagen. Eirik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Får desverre ikke sendt noen deler før mandag grunnet kaos på jobb. Eirik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Hvor mye koster det å sende ledningsnett og speil til oslo? Kan overføre kjapt! Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kr0lle Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Jeg har allerede fått tilslag på speilene CorraDon, eirik har bare ikke gitt meg betalingsinformasjon enda Liste over ting jeg fikk tilslag på: Speil Dørlommer Taklukeåpner Blinklys (klare) Tåkelys (klare) Siter - VW Golf II GTI - RIP - VW Golf II GTI 16v & 1.6 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twg76 Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 har du speila enda? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Fredrik Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 innboksen din er full :happyhappy: Siter Golf 2 91 mod sommerbilen (G60 konvertering på gang) Mercedes 123 300 TDT Prosjekt-bruksbil http://www.bilforumet.no/bilmerker/mercedes-benz/e-klasse-w123-w124-w210-w211-w212/283271-min-mercedes-300-tdt.html x anntal golf 2'ere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Da var breddingen til salgs igjen, pressiserer denne gangen at det er til 2 dørs! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg