Gå til innhold

På jakt etter Seat Leon 4 1.8 20VT

Ranger emnet


eyzo

Anbefalte innlegg

Tenkte meg du prøvde den...

Ja når jeg bygde cupra R ifjor ble jeg kjent med eier av den, han jobber på dele-lageret på motorsenteret og har brukt bilen få ganger på jobb, ellers har jeg sett kona hans tusla rundt i follo med den som butikk-bil..:eek:

Jeg synes den er litt dyr men man må vel kanskje opp i den prisen for en med en eier og dønn strøken vil jeg tippe.

prisen fortsatt 244 eller noe?

Ta kontakt rett med eier utenom butikken, han har bestilt en liten skoda av noe slag til madamen sin...

Mvh

952HK / 3 biler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte meg du prøvde den...

Ja når jeg bygde cupra R ifjor ble jeg kjent med eier av den, han jobber på dele-lageret på motorsenteret og har brukt bilen få ganger på jobb, ellers har jeg sett kona hans tusla rundt i follo med den som butikk-bil..:eek:

Jeg synes den er litt dyr men man må vel kanskje opp i den prisen for en med en eier og dønn strøken vil jeg tippe.

prisen fortsatt 244 eller noe?

Ta kontakt rett med eier utenom butikken, han har bestilt en liten skoda av noe slag til madamen sin...

Mvh

 

Så det på felgene at den var damekjørt ja:eek:

Skal ha 239.000 for den, men jeg får se hva det blir til jeg har ikke hastverk med å bytte bil:)

Men bilen er absolutt bra!

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cupra 4 Tdi er en nydelig bil. Den ser bra ut, går BRA, 4*4, er praktisk og går billig! Jeg burde egentlig ha kjøpt dette selv, men den gang jeg kjøpte kosta den 100k mer enn min... Ikke dumt å ta skrittet "opp" til den fremfor bensin selv om det kanskje koster noen kroner mer. Cupra 4 bensin er vanskelig å finne ja..

SEATforum.no

Seat Leon Turbo

BMW 320D M-Sport

x Mitsubishi Lancer Evolution IX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er strøken og gjenomført ja. Itillegg til godt holdt, men har gått 152100 km da.. er litt skeptisk til at den har gått så langt! Hvertfall med tanke på at jeg ikke skal ha den i evig tid og skal selge den igjen!

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så i tvil.

 

2476917_520x0.jpg

Godt holdt, LITT skjønnhetsfeil, grei km stand, ikke gjordt noe med verken motor eller utseende, grei farge å bli kvitt og ESP

 

1103057-bilde2-108_0802.jpg

Godt holdt, fin i lakken, HØY km stand, gjordt en god del med + motoropgraderinger hos Flissundet, ukurant farge med tanke på gjensalg, criusecontroll

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår