Gå til innhold

På jakt etter Seat Leon 4 1.8 20VT

Ranger emnet


eyzo

Anbefalte innlegg

Så om dere vet om, hører eller ser noen som selger gi beskjed! : - )

 

Det blir riktignok ikke før etter vinteren, men om jeg skulle komme over et bra kjøp så er det mulig det blir før.

 

Har letet rundt på nettet i en stund nå, men har ikke kommet over noe.

 

Som sakt det må være 4x4..

 

Jeg får vel en slik bil til 170-180k?

 

Edit: Blir nok en del dyrere med 4x4.. :(

[-]00 Golf IV GTI Exlusive

[-]91 BMW E36 318i

[x]97 Renault Megane RN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Er selv på leting etter akkurat samme bilen, men har fått inntrykk av at du får den for 170-180 tusen om det er forhjulstrekk, ca 20.000 dyrere for 4x4.

Dette er nesten uten unntak....Men det går nok an med litt pruting å få den noe billigere....

 

For min del har jeg nok slått meg til ro med tanken på at det kommer til å bli forhjulstrekk, trøster meg med at det stjeler ikke like mye effekt som 4x4. Men så kjører jeg i Norge....dilemma dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om haldex'en stjeler så mye effekt som vanlig 4x4 tviler jeg litt på. Siden den normalt sett bare trekker foran. Men er jo uansett litt tyngre en framhjulstrekkeren.

 

Men uansett ville jeg hatt en med 4x4. Er knall å bare kunne trykke høyrefoten i golvet uten at bilen spinner i det hele tatt. Prøvekjørte en ny Golf GT her om dagen og den spant lett rundt en sving i andregir. En chippet Leon 1.8T spinner vel enda lettere.

 

Holder vel seg bedre i pris, og er lettere å selge vil jeg tro. Noen mener at biler med firhjulstrekk føles mere solid når man kjører dem, men det vet jeg ikke helt.

 

Uansett ville jeg forsøkt å finne en Leon 4, hvis det er å oppdrive:)

- '01 SEAT Leon 4 20VT

X '96 VW Polo Colour Concept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kan jeg skrive under på:phatyo

 

var på fjellet igår, og det var mye snø på veiene. bare å gi gass, spinner ikke med mindre det er drittglatt.

Og er drittlett å få ut rompa, selv med esp påslått, inntil antispinnen mener du har hatt det gøy nok og struper gassen. Uten esp på er det litt annerledes, og kanskje litt farligere å ta an helt utalacocaina

- '01 SEAT Leon 4 20VT

X '96 VW Polo Colour Concept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan sterkt anbefale den til "old-man" på motorsenteret i Ski..

Kun tusla i Follo av eldre ektepar.....

 

Er den jeg prøvekjørte og jeg tror det blir den, men jeg skal se på en til i morgen! Kjenner du til de som eier bilen?

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår