TME Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Tenkte meg du prøvde den... Ja når jeg bygde cupra R ifjor ble jeg kjent med eier av den, han jobber på dele-lageret på motorsenteret og har brukt bilen få ganger på jobb, ellers har jeg sett kona hans tusla rundt i follo med den som butikk-bil..:eek: Jeg synes den er litt dyr men man må vel kanskje opp i den prisen for en med en eier og dønn strøken vil jeg tippe. prisen fortsatt 244 eller noe? Ta kontakt rett med eier utenom butikken, han har bestilt en liten skoda av noe slag til madamen sin... Mvh Siter 952HK / 3 biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Tenkte meg du prøvde den...Ja når jeg bygde cupra R ifjor ble jeg kjent med eier av den, han jobber på dele-lageret på motorsenteret og har brukt bilen få ganger på jobb, ellers har jeg sett kona hans tusla rundt i follo med den som butikk-bil..:eek: Jeg synes den er litt dyr men man må vel kanskje opp i den prisen for en med en eier og dønn strøken vil jeg tippe. prisen fortsatt 244 eller noe? Ta kontakt rett med eier utenom butikken, han har bestilt en liten skoda av noe slag til madamen sin... Mvh Så det på felgene at den var damekjørt ja:eek: Skal ha 239.000 for den, men jeg får se hva det blir til jeg har ikke hastverk med å bytte bil:) Men bilen er absolutt bra! Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eyzo Skrevet Januar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Selge Audien da Mew? Gått langt? Så godt jeg kan se så ser den meget pen ut på det lille bildet du har her! :) Siter [-]00 Golf IV GTI Exlusive [-]91 BMW E36 318i [x]97 Renault Megane RN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Rimlig strøken ja;) Gått ca. 126000! Her er den ikke ny vaska akkurat:P Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Cupra 4 Tdi er en nydelig bil. Den ser bra ut, går BRA, 4*4, er praktisk og går billig! Jeg burde egentlig ha kjøpt dette selv, men den gang jeg kjøpte kosta den 100k mer enn min... Ikke dumt å ta skrittet "opp" til den fremfor bensin selv om det kanskje koster noen kroner mer. Cupra 4 bensin er vanskelig å finne ja.. Siter SEATforum.no Seat Leon Turbo BMW 320D M-Sport x Mitsubishi Lancer Evolution IX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 BTW har jeg sett på den gule i dag med de sota rutene og ATP Inox felgene.. Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 BTW har jeg sett på den gule i dag med de sota rutene og ATP Inox felgene.. Den er pen og gjennomført tror jeg ja. Har lyst på den selv som pendlerbil men den koster jo litt... Siter SEATforum.no Seat Leon Turbo BMW 320D M-Sport x Mitsubishi Lancer Evolution IX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Den er strøken og gjenomført ja. Itillegg til godt holdt, men har gått 152100 km da.. er litt skeptisk til at den har gått så langt! Hvertfall med tanke på at jeg ikke skal ha den i evig tid og skal selge den igjen! Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Er så i tvil. Godt holdt, LITT skjønnhetsfeil, grei km stand, ikke gjordt noe med verken motor eller utseende, grei farge å bli kvitt og ESP Godt holdt, fin i lakken, HØY km stand, gjordt en god del med + motoropgraderinger hos Flissundet, ukurant farge med tanke på gjensalg, criusecontroll Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autowern Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Vurderte den bilen sterkt selv også, men den var litt i dyreste laget. At eieren ikke ønsket å selge, men var nødt tar jeg som et godt tegn:) ..så det ble en 20VT uten 4x4. Gulle god bil det å, angrer ikke et sekund! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Februar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2007 Blei vist S4 på meg. Blei ikke noe Leon Cupra 4 TDi. Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet Februar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2007 Blei vist S4 på meg. Blei ikke noe Leon Cupra 4 TDi. Gratulerer! Det koster vel litt mer enn en Cupra TDi i lengden, men gromt er det ja!! Og skikkelig quattro! Siter SEATforum.no Seat Leon Turbo BMW 320D M-Sport x Mitsubishi Lancer Evolution IX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Februar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 Takk:) Ja blir nok litt dyrere ja:) Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg