Orjuz Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Hei bare lurte på om dette er orginal volvo del? finner ikkeno dele nummer men fant dem i en 740 i sverige. og så lurer jeg på en ting til er dette normal temp på motorn ? med tanke på at det er vinter. og den temperaturen der er tatt når jeg hadde lang kjøring til sverige. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knaur14 Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 ser ut som ei ikkje original boks som du fe kjøpt me bilanleggbutikka å sånn. temperaturen såg litt lave ut,kaldt ute?:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjuz Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 tenkte mer på at motorn var for varm. (har det noe med at jeg kjører på statoil lazerway olje å gjøre?) med det som er greit med de boksene er at man slipper å sage i karosseriet for å få skvist ned noen 6''x9'' synd at det var feil farge med bedre det en å gå berserk med vinkelsliper. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Geniale bokser egentlig. Sånne vil jeg å ha! Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard F Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Geniale bokser egentlig. Sånne vil jeg å ha! Helt enig! Jeg og vil ha! :m'm: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Eg hadde slike bokser i 760`n min. Dei var heilt lik, men var uten det trekket rundt. Dei var berre svart og det stod Volvo på dei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Hvis noen er intr har jeg en hatthylle til 740,ferdig bygget opp,trekkt i sort trekk, 2 stk bassporter i midten og 2 6x9. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Hvis noen er intr har jeg en hatthylle til 740,ferdig bygget opp,trekkt i sort trekk, 2 stk bassporter i midten og 2 6x9. Pris? Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 by på pm. Er ikke noe fæle bokser eller no slikt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg