pinjongen Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Månn.. tenkte jeg skulle bestilt meg noen blå H4 pærer fra http://www.streetglow.com så lurte jeg liksom på om noen hadde prøvd disse? det jeg vil ha er en slags "xenon look" ikke helt blå pærer man ikke ser veien med... takker for svar.. Siter > Suzuki Pv50 Turbo *havarert på låven* > Datsun Pickup (ukjent slag) *Spiker* > Volvo 240 Tic *Traded* > BMW 520i *Til Salgs!* > Nissan Sunny 1,6 SLX *Go'bilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Jeg kjøpte sånne xenon look pærer på Biltema. Det så fett ut i hovedlysa, men ble stygt fordi parklysa har mye gulere lys. Hadde man fått tak i xenon look parklyspærer også så hadde det blitt dritfett. Pærene lyste uansett jævla dårlig så jeg satte inn de gamle pærene igjen. Kanskje de streetglow pærene er bedre enn de fra Biltema. Kjøp og si om det ble bra eller ikke :thumb Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Jeg kjøpte sånne xenon look pærer på Biltema. Det så fett ut i hovedlysa, men ble stygt fordi parklysa har mye gulere lys. Hadde man fått tak i xenon look parklyspærer også så hadde det blitt dritfett. Pærene lyste uansett jævla dårlig så jeg satte inn de gamle pærene igjen. Kanskje de streetglow pærene er bedre enn de fra Biltema. Kjøp og si om det ble bra eller ikke :thumb hvis du hadde mala dem parkpærene SVAKT blå hadde de kanskje sett bedre ut? Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V70-Pappa'n Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 off... er noen her i byn som absolutt skal ha xenon-look på 740'ene sine. ser ikke ut, spør du meg. keep it clean, jenter. Siter x 91 Volvo 240 x 07 VW Golf V x 97 Honda Accord - 98 Volvo V70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Hehe... Slikt hadde eg på gamlebilen... Hadde dei berre for morroskyld, huska ikkje kor eg kjøpte dei, men synst dei såg stilig ut eg. Desse hadde berre eit blåskjær i seg da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totte88 Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 vet en kompis som har xzenon look på park lysebe,, er vist vanlige pærer fylt med xzenon gass tror jeg.. kan få tak i internett side:) poster dn hær om ikkje så aaaaltfor lenge:) Siter mvh tor anders aune (240 turbo 90 mod) http://www.bilforumet.no/200-serien/220654-informasjonstr-d-240-turbo-bygges-bildetung-tr-d.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 blåpærene er dårlige greier. Dårligere lysutbytte, reflekterer veldig dårlig på mørk og våt asfalt. Reflekterer skilt og refleks bedre. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Kjøp vanlige pærer. Kjør sikkert. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0milt Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Kjøp vanlige pærer. Kjør sikkert. :D enig!:) Siter -99 Golf GTI 1.8t (fmic,kw,bsr,ts-racing) -87 24o Turbo (under oppussing) Tidligere biler-92 E34 M5 Touring -86 Sierra IS -90 240 turbo -03 Honda Nsr (solgt) -03 Honda Nsr (spiker)-86 Suzuki Fz (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg