LanesRazor Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Hei.. jeg tenker på hvilken styling jeg skal ha til golfen jeg får snart. :) det er en hvit Golf 2 1989' Så jeg lurer på om det kan bli bra med denne stylingen. jeg finner ikke bilde av det på noen stylingsider jeg har vært innom. Det skal være mest mulig "clean" look på den.. 90' Fangere Crystal clear baklykt 2 frontlykter med angel eyes og et øyelokk Sportsgrill Takker for svar :) Siter Volvo S70 98' Subaru L1800i 89' 4WD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Ren 90- stil er noe av det peneste som fins!! Her er et eksempel på den perfekte golf i mine øyne ;) Tror nok enkle lykter blir penest. De selger sånn grill som på bildet på http://www.bsbildeler.no ! Men selvsagt kan du få det pent med hellagrillen også!! ;) Har crystal clear-baklys til deg hvis int. Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LanesRazor Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Hvor får du kjøpt skjermbredderne da? di så litt kule ut :):helpme: Siter Volvo S70 98' Subaru L1800i 89' 4WD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprauten Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Får kjøpt G60 breddere hos http://www.norskbildelesenter.no koster rundt 520,- stk, litt stiv pris for plastikk, men fint er det :) Edit: Tror det er litt vanskelig å finne de på siden, men ring å snakk med Truls, han er veldi behjelpelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Det ligger et sett med sånn tilsalgs på forumet her. Han skulle ha 1800 for alle bredderene og kanalskjørtene. Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Er vel Quadrocco ellernoe slikt du tenker på T_A_H :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Quattroco tenker jeg det heller skal være:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Nei. Eirikvw kaller han seg. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153685 Her er salgstråden!! Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LanesRazor Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Men nå har han jo solgt dem :'( Vet dere hvor jeg kan få kjøpt slike helt nye? Siter Volvo S70 98' Subaru L1800i 89' 4WD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg