Larsn Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Lager en ny ettersom den gammle ble slettet. Mulig d var noen som hadde svart men.. Passer noen av disse felgene? 18" og kan jeg få de til å passe med spacer's? http://www.solberg-dekk.no/nettbutikk/search.aspx?sval=Dezent&str2=-S&str3=&str4=&st=cws&segment=1&id=19 Siter - Nissan Skyline R33 registrert - Bmw 320d M Sport 06 mod (x) Nissan 200sx s14a 98 mod blålilla (x) volvo 945 turbo vinterbil (x) Nissan 200sx s14a 98 mod rød + en del andre volvos å div.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 så ingen med 5x108 boltsirkel,så da må du nok kjøpe/få laget adaptere. om du ikke vil kappe de orginale hjulboltene må nok adaptern være ca 25mm? ikke glem det når du velger innpress på hjula. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 var jo noen i 5x110 der da. Det går å presse på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 hæ? mener du det seriøst, maxis? Hørtes litt for jalla ut for min del, men. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 hæ? mener du det seriøst, maxis? Hørtes litt for jalla ut for min del, men. jalla eller ikke jalla;) det går nå så Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg