Bøgge Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Hei. Har en 99mod Audi A3 i det rummet under radion og forran girspaken er det et plast lokk som dekker en lilla firkanta sak. noen som vet hva denne er til? Siter bil [x] BMW 318IS M-Tech 1990 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guest Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Vill gjetting, men.. Airbag sensor/modul? Siter '87 Dodge Daytona Shelby Z Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Det er pluggen til bl.a. diagnosesystemet på bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøgge Skrevet September 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 kan jeg bruke den til noe? det står ABS bak på lokket. Siter bil [x] BMW 318IS M-Tech 1990 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Originally posted by Bøgge kan jeg bruke den til noe? det står ABS bak på lokket. Du kan koble en PC til her med VAGCOM software. Tror det er denne pluggen som brukes når de "optimaliserer" motorstyringen også. Har du automatisk klimaanlegg på bilen din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivindw Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Hos meg er diagnoseuttaket rett ved det venstre kneet mitt under rattet. Det lille lokket under askebegeret fant jeg en 500 lapp bak rett etter at jeg hadde kjøpt bilen :D VAG-COM har vi skrevet ting om her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=14708 og her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=4674 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg