asona_er_best Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 nei faen. blei det plutselig over helgen enda ett nytt prosjekt... rulla inn en 240 stv som skal bygges nå, av en eller annen rar grund.... og til helgen kjøper jeg meg ny ascona B:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Høgda Rasarlag Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Jeg fortsetter vel med de samma gamle tenker jeg! Står igjen to 240'er her.. Har en E30 stående med bur nybygd men bare 316 også, så må eventuelt bli en volvo motor og 316 drivverket... Siter #84' 240 GLE "passion red edition" http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=151722 #86' 240 GL "vinterbil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Jeg fortsetter vel med de samma gamle tenker jeg! Står igjen to 240'er her.. Har en E30 stående med bur nybygd men bare 316 også, så må eventuelt bli en volvo motor og 316 drivverket... næmmen:D.. kebab e30:D:D.. med volvo motor, rååe saker:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 nei faen. blei det plutselig over helgen enda ett nytt prosjekt... rulla inn en 240 stv som skal bygges nå, av en eller annen rar grund.... og til helgen kjøper jeg meg ny ascona B:D Banner du å!!!!?????? VOLVO??? Du veit det er fy fy!!!??? Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Banner du å!!!!?????? VOLVO??? Du veit det er fy fy!!!??? unnskyld magnus:D.. får skylde på fatter'n...hehe... jaa volvo ja, skal kjøre familie bil sammen med bryhn jeg nå veit du... tenk deg det a, den opel baronen lars erik bryhn èr, og nå bygger han en volvo!! maaakan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 unnskyld magnus:D.. får skylde på fatter'n...hehe... jaa volvo ja, skal kjøre familie bil sammen med bryhn jeg nå veit du... tenk deg det a, den opel baronen lars erik bryhn èr, og nå bygger han en volvo!! maaakan Sånn går det når man skal dra på seg "kjærring" og unger! Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Sånn går det når man skal dra på seg "kjærring" og unger! gjør det veit du:D.. men faen for en nydelig og søt unge jeg ble onkel til a gitt:D sku hørt lars erik sa til therese: duuu! er'e greit jeg sveise barnestolen i bilcrossbilen? må jo tidlig krøkes.... han kødda jo bare da, men alikevell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superflow Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 jeg holder på å bygge meg ny kadett gsi. den jeg brukte i fjor har gått 5 sessonger nå så den er ganske sliten !!! men fullt brukbar fortsatt :) Siter 94` Transporter 96` omega 2 stk volvo 240 bilcross biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg