Xander Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Xander: jeg skal tenke på det, er den gammel? som i hvor lenge er den brukt? jisb87: hva da? link? gammelt? :) Siden April, men var ute av drift i 4 uker i sommer når jeg var på ferie, samt vært ute av drift nå i 2 siste mnd fordi jeg ikke har hatt bil. Bruker den nuh, funker finfint! Men, hvordan er lydkvaliteten på denne spilleren din? Noe den kvalitetsmessig kan sammenlignes med? Noen bilder av den i bruk? :) Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole lukkøye Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Siden April, men var ute av drift i 4 uker i sommer når jeg var på ferie, samt vært ute av drift nå i 2 siste mnd fordi jeg ikke har hatt bil.Bruker den nuh, funker finfint! Men, hvordan er lydkvaliteten på denne spilleren din? Noe den kvalitetsmessig kan sammenlignes med? Noen bilder av den i bruk? :) okay, det høres good ut :) som sagt så har jeg ikke koblet den opp selv engang, men snakket med en som hadde lik spiller, og han var fornøyd med sin :) har dermed ikke bilder av den i bruk heller, men jeg kan jo ta ett par bilder av den sånn som den ligger nå hvis du vil? :) BMW520: hvordan rc bil? og hvordan felger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jisb87 Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Ikke umulig det, Ole ;) Men noen som er interessert i å kjøpe spiller og skjerm komplett? :) Siter VectraB96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole lukkøye Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Har nå fått bud på spiller'n og en basser jeg har liggendes, 4500kr inkl frakt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Mitt bud er fortsatt gjeldene. DEH P70BT iPod adapter. Kan også slenge inn en 20GB iPod 4. Gen, men denne har knust skjerm. ^^ Gjør ikke noe, da du bruker Pioneerspillerens display til å velge sanger osv uansett... =) Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg