smiley89 Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 hei har laga meg hjulbuer av glassfiber da hjulbuene var helt pillråtne, har fått de på og sparkla over det, så pørsmålet mitt er da hvordan jeg går fram når jeg skal pusse dette med tanke på at hjulbuen er buet hvordan skal jeg da beholde buen når jeg pusser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Levin GT Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Holder på med hjulbuer selv,og det er jaggu ikke enkelt.Ikke mye hjelpemidler å gi på dette desverre.. Resultatet av dette blir nok bare din dyktighet til å pusse,ha god tolmodighet og benytt pussebrett.. Levin GT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Høgda Rasarlag Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Ofte er det greit å lage seg en pussekloss som passer til forma på bua hvis du skjønner? Hvis du foreksempel skjærer ut en liten "bue" av ei isoporplate og grovpusser den til å ha samme buen som hjulbua, og bruke den som pussekloss! Siter #84' 240 GLE "passion red edition" http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=151722 #86' 240 GL "vinterbil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Hjulbuer er jo ett lite helvete og pusse samtidig som at det skal bli pent... Sprøyt med svart blank først, da kommer alle feilene fram... mvh ole Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg