Gå til innhold

toyota corolla 1600st liftback 1980

Ranger emnet


per s

Anbefalte innlegg

  • Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

flytta dn i dag:D såimora blir d å srive ut interiør åse ettr rust::P motoren "hakket" liksom litt..mn fy faen så fort rompa slapp dajeg ga på litt i svingene:D gleder meg til å få istand denne bilen:D endelig er jegi gang me bilen ettr lengre venting me flytting av bil:)

 

 

Kondens.. helt sikkert! ;) 2T motorne veier 140 kg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hører rykter om 2jz-gte motor jeg?:O
høhø! skjønner ikke hvor du har fått d rykte fra..så langt har værtfall ikke jeg kommet i planene:P

-1992 nissan 200sx

-1987 vw caddy pickup..solgt

-1990 toyota celica 2,0 gt-i...solgt

-1980 toyota corolla 1600 SR

-1990 mercedes 190d...RIP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ka er planene for bilen da?....Fått fatt i karosserideler?

Lete etter rust sa du?.......Uff,da finner du nok endel........

Det ersikkert endel rust under asfaltplatene i bunnen på den og bakre hjulbuer. De bilene der ruster veldig fra midten og bakover.........

Vær så snill å si at du ikke skal ødelegge bilen med en 2JZ........:hvaskjera

 

winter-2004.jpg

Trenger-lakk.jpg

 

 

Levin GT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

planene for bilen er vell å sette den sammen i orginal stand..værtfall i første omgang.deler har jeg funnet mn har ikke handlet inn enda. planen om 2jz-gte hvet jeg ikke hvorfor er kommet op her en gang:P værtfall ikke jeg som har planlagt. har ikke kommet skikkelig i gan me bilen enda siden jeg først måtte vente lenge me å flytte dn til verkstede jeg skulle jobbe med dn..så like før jeg skulle sette i gang med dn der måtte jeg flytte bilen til ett annet verksted.så det har vært mye frem og tilbake sånn. mn d ser ut til ha ordnet seg nå så nå skal jeg sete kikkelig i gang:)

-1992 nissan 200sx

-1987 vw caddy pickup..solgt

-1990 toyota celica 2,0 gt-i...solgt

-1980 toyota corolla 1600 SR

-1990 mercedes 190d...RIP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihå...syns du kan slenge ut masse bilder snart jeg!

Har ikke sett annet av bilen din e interiø og en "hjulbue" :P

 

ligger vell bilder av bilen i denne tråden på side 2 ellrnoe sånt:)

-1992 nissan 200sx

-1987 vw caddy pickup..solgt

-1990 toyota celica 2,0 gt-i...solgt

-1980 toyota corolla 1600 SR

-1990 mercedes 190d...RIP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig at jeg ikke får det til,men de "photobucket" bildene fikk ikke jeg til å fungere hvertfall.....

Keep up the good work.....Disse bilene er kanonkjekk,og spesiell

Er det originalfarge på den bilen din?......Skal du ha den tilbake igjen til original farge?

Pm meg om det er noe du lurer på om hva som helst om disse bilene,motor,deler,info........

 

Levin GT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm..bildene skal fungere.. fargen på bilen er orginal hvit..er litt usikkre på om jeg skallakere den i samme farge igjen ellr hvordan d skal bli. legger planene litt ettrhvert..må få satt igang me rustsveisinga i første omgang;) kommer sikkert til å sende deg pm ettrhvert ja..på forhånd takk:)

-1992 nissan 200sx

-1987 vw caddy pickup..solgt

-1990 toyota celica 2,0 gt-i...solgt

-1980 toyota corolla 1600 SR

-1990 mercedes 190d...RIP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvit ja.........Min er originalt lyseblå.

Hvit syntes jeg er skikkelig tøft når det er helt kritthvitt,og da passer det bra med sorte detaljer og......

Hvit er også veldig kurrant fordi det er den fargen som skjuler mest pusseriper,hakk og småbunker, men hvit er også litt negativt fordi hvite biler ruster best!....

 

Du kunne photoshop'et på litt forskjellige farger for å se hva som passer best...

Jaja,lykke til med prosjektet....Ta masse bilder,og hold oss oppdatert......

 

Levin GT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvit med blått interiør? Blei det solgt i det hele tatt? hmm.. veit at Corolla KE70 i hvit farge kom med svart interiør i allefall!

 

MEN.. ikke gjør samma blunderen som meg ved å haste med lakkering osv.. skikkelig grunnarbeid er viktigst.. og ikke noe jallaløninger ang. rusta! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..jepps..hvit er orginal fargen ja og interiøret er d orginale også..blått me litt hvitt innimellom noen steder. skal ikke forhaste meg å være slurvete med noe av arbeide på bilen.skal gjøre d så godt jeg kan;).veng har julbuer til modellen min. men har hørt mye rart omm delene deres så jeg ble litt usikker på om jeg hellr skulle lete mere ettr deler istedefor å skaffe gjennom dem...

mn satser påå få flytta bilen til "ny" verksttlokale imorgen hvis vær og føre tillater det så da skal jeg sette igang..begynner å bli lei av å vente nå:P skal se om jeg får tadd noen flere bilder imorgen også:)

-1992 nissan 200sx

-1987 vw caddy pickup..solgt

-1990 toyota celica 2,0 gt-i...solgt

-1980 toyota corolla 1600 SR

-1990 mercedes 190d...RIP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår