BoomBoxx Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Kjøp spraylim fra BilXtra eller whatever. Noe som ser halvveis ok ut. 3M sitt er ikke så verst. Tror jeg, husker ikke helt... :/ Men som en annen sier her, husk når du bruker kontaktlim, at begge flatene skal være akkurat ikke klebrige, før du setter dem sammen (venter du for lenge funker det heller ikke). En arb.temp. på over 5 grader hjelper nok det og, men... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 den på statoil var på spray ja :) Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 her ser dere reslutatet.... smalt på no trelim og stiftet den i endene :d her med bagasjerommstøjet oppe... skal kjøpe no borrelås og litt slikt så den kassen og tøyet fester seg.. smelle noe crom boxstaver på også "opel vectra B 2L 16V" smalt også ut bilde av bilen min :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 stili lakk :) Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tofter Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Feet vectra!:) Ble bra kassa og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Defus Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Fin bil, likte felgene :) Siter Speisen Ingen like dialekta mi, så eg må skrive på bokmål. *irritert* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 meget fornøyd med kassen jah. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg